Internetas, IT

Dažniausios klaidos skaitmeninėje komunikacijoje

analytics

Tinkama skaitmeninė komunikacija gali garantuoti, jog sėkmingai ją pritaikius pasieksite tikslinius klientus, kurie taps potencialiais Jūsų paslaugos arba prekės pirkėjais. Suprantama, kad susirasti tinkamą komunikaciją bei reklamos strategiją be detalios analizės, kuri nuves link tinkamo pasirinkimo – neįmanoma. Bandymai ir eksperimentai yra gerai, tačiau suprantama, kad nesinori jiems skirti didelių investicijų. Kur kas geriau – žinoti ko reikia klientams, kas jiems labiausiai tinka ir tuo pačiu pasirinkti konkrečią reklamos strategiją, kuri padeda juos pasiekti ir paskatinti tapti Jūsų verslo dalimi.

Efektyviausia priemonė, galinti padėti gauti konkrečius rodmenis, kurie apsprendžia komunikacijos bei marketingo galimybes – Google Analytics. Sužinoję tam tikras charakteristikas galėsite kur kas paprasčiau apsispręsti, ar Jums labiau verta investuoti į Facebook reklamą, galbūt – Google AdWords, o gal svarbiausia – tinkama komunikacija?

Kaip investuoti į Google Analytics, kad ji atsipirktų?

 

Jeigu turite internetinį puslapį – tokiu atveju Google Analytics Jums yra būtinas. Jeigu naudojate tik socialinį tinklą savo pardavimams – tuomet ši programa nėra reikalinga, kadangi užtenka tikslingos komunikacijos pasirinkimo, kad pavyktų bent jau kažkiek pasiekti klientus.

Siekiant didesnių pardavimų – Google Analytics yra būtinas. Tiesa, jeigu norite būti tikras, kad investicija atsipirks – tokiu atveju atsakykite į kelis klausimus. Jeigu dominuoja atsakymai NE arba NEŽINAU, tai reiškia, kad investuojate daugiau nei Jums sugrįžta.

  • Ar programos diegimo metu buvo tiksliai aptariama, kokie rodikliai bus matuojami?
  • Ar jums buvo įdiegta Tag manager paskyra?
  • Ar Jums buvo įdiegta Google Search Console paskyra?
  • Ar diegiant Google Analytics buvo prašoma organizacijos IP adreso?
  • Ar šią programą įdiegė profesionalas?

Kuo daugiau TAIP – tuo didesnė tikimybė, kad investicija sėkmingai atsipirks ir Google Analytics parodys tikslius duomenis, kurie Jums leis matuojant tam tikrus rodiklius įvertinti, kuri reklamos strategija geriausiai tinka Jūsų atveju.

Socialinė komunikacija ir naršytojų apsilankymai internetiniuose puslapiuose iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti ne visai derantys aspektai. Tačiau išties – jų derinimo svarbumas yra labai ryškus ir tinkamai įvertinus skirtingus parametrus bus kur kas paprasčiau surasti ir pačią  tinkamiausią strategiją. Juk šiuo metu yra tiek daug skirtingų reklamos galimybių, kad tik įvertinus galimas pasekmes verta jomis bandyti pasinaudoti.

Google Analytic rodikliai

 

Google Analytics auditas pateiks Jums konkrečius rezultatus vertinant 25 skirtingus parametrus. Labai patogu matyti, kokiose sferose reikia pasistengti arba paprasčiausiai pasirinkti kitą strategiją, kadangi esama nepateisina lūkesčių. Probleminės vietos bus pažymėtos raudona spalva, tačiau pamačius didelį raudonos spalvos kiekį nereikia pergyventi. Juolab, nereikia kardinaliai keisti pasirinktų strategijų, kadangi didelė tikimybė, jog kelios mažos korekcijos leis po kiek laiko gauti kur kas geresnius rezultatus. Kiekvienas atvejis turi būti vertinamas individualiai. Suprantama, kad reikalinga profesionalų konsultacija: tiek įsidiegiant programą, tiek analizuojant gautus duomenis.

Skaitmeninė komunikacija šiuolaikiniam verslui yra būtina. Be jos paprasčiausiai paskęsite konkurentų jūroje ir tapsite nematomas. Kadangi šiais laikais yra labai daug efektyvių įrankių ne tik info sklaidai, tačiau ir konkrečių charakteristikų gavimui – būtina jomis pasinaudoti.

Suprantama, kad efektyvius rezultatus pavyks pasiekti tik dirbant su profesionalais, kurie gali garantuoti, kad jų kompetencija bus vainikuojama ne tik gautais rezultatais, tačiau ir konkrečios strategijos kūrimu, kuri leis pranokti konkurentus ir pasiekti daugiau investuojant mažiau.





Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*
*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.