Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

Kaip mesti rūkyti? Surask tinkamiausią priemonę.

rūkymas

rūkymasVyresnės kartos žmonės tikriausiai dar pamena išdidžias tabako gaminių reklamas, kai prerijų medžiotojas gainioja ir laukinius žirgus ir tramdo jų jėgą. Tai buvo asociacijos su jėga, protu ir net seksualumu. Atrodė, kad rūkymas – neatsiejama vyriškumo dalis. Kitaip tariant neįsigilinus galima teigti – superinis (psichologų apdorotas) „smegenų plovimas“. Ir niekas tuo metu labai nesigilino dėl „kitos medalio pusės“ – sveikatos. Žinoma, jei rūkysi brangias cigaretes, gal kiek sumažėja poveikis sveikatai, gal brangesnių surūkoma mažiau. Tačiau nei tv reklamoje nei skelbimuose spaudoje bebuvo rašoma apie pavojų sveikatai. Dabar tabako reklamos skelbimai uždrausti. Kaip ir rūkymas maitinimo įstaigose ir gausiai žmonių lankomose viešose vietose.
1. Priemonė – draudimas.
Kartais juokingai atrodo, kai kompanija sėdi kavinėje ir periodiškai laksto į gatvę parūkyti. Kaip ir nepatogu, ypač jei lauke blogas oras. O jei būtų patogu.Tai tuomet prie kavos puodelio ar kokteilio „sueitų“ cigaretė po cigaretės. Taigi skelbimas ant įėjimo durų draudžiantis rūkyti tarsi skelbia „rūkoriai nepageidaujami“. Įsibėgėja kova su moksleivių rūkymu. Mokyklos teritotijoje draudžiama. O už jos ribų? Kai kurie tėvai jau inicijuoja stebėjimo kamerų diegimą, tikslu stebėti ką jų vaikai veikia laisvu tarp pamokų laiku. Lietuvoje kai kuriuos www kamerų modelius įsigyti jau galima ir skelbimuose internetu.

2. Priemonė – sportas

Užkietėję rūkoriai žino kas yra ne tik kosulys, bet ir dusulys didesnio krūvio metu. Taip kad sportas su rūkymu kaip katė su šunimi. Jeu užsiimsite sportu, pastebėsite, kad jei nemažinate surūkomų cigarečių kiekio, daryti pratimus sunkiau. Atsikratykite šios baimės, pradėkite sportuoti namuose. Nusipirktite treniruoklį. Dabar pilna pasiūlymų skelbimuose ir gana už priimtiną kainą. Ir pradėkite pamažu mankštintis.

3. Priemonė – vaistai nuo rūkymo ir elektroninės cigaretės.

Galima pasikonsultuoti su gydytoju ar vaistininku, kuris patars kaip naudoti vaistus, kurie kaip nikotino pakaitalas apgauna smegenų receptorius ir tokiu būdu sumažina potraukį cigaretei ir norą užsirūkyti. Galima pasiieškoti internete ar parduotuvėse elektroninių cigarečių. Lietuvoje tai jau plačiai prieinama. Jums šiuo atveju apsispręsti padės skelbimai (užsukite pavyzdžiui į www.alioskelbimai.lt ten tikrai gausus sveikatos skelbimu apie parduodamas e-cigaretes kiekis). Tai irgi neaišku kas per sutvėrimas ir kokį brudą mes traukiame į plaučius, tačiau išbandžiusieji teigia, kad tai padeda metantiems rūkyti, nes paprastos cigaretės pasidaro šlykštaus skonio.

4. Priemonė – užimtumas

Užsiimkite maloniais darbais ar hobiu. Įdomi veikla padeda užsimiršti. Nesėdėkite tiesio nieko neveikdami. Susigalvokite naujų darbų ar paprašykite viršininko padidinti krūvį (gal net padidės atlyginimas)

5. Priemonė – keisti tradicijas

Po skanių pietų sutraukiate dūmą? Po skanių pietų geriau išeikite pasivaikščioti. Pajudėsite. Einant juk irgi nepatogu rūkyti.

6. Priemonė – kaina

Čia galima būtų pasakyti – kuo didesnė cigarečių kaina, tuo mažiau norinčių išlaidauti. Taigi prie nuodų kainos tegul prideda dar vieną nuliuką.

Tai štai keli nemokami patarimai, o gal ne patarimai tik faktoriai, kurie apsunkina rūkorių gyvenimą. Atkreipkite dėmesį ir rūkantys ir galintys įtakoti rūkančiųjjų „veiklą“. Gerai, kad atėjo laikas, kai skelbimai internete ir reklama televizijoje neskatina žalingų įpročių. Ir dar. Rūkyti tampa nebemadinga.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.