Darbas, IT, Paslaugos, Patarimai, Verslas

Kas laukia SEO rinkos 2015 metais?

SEO paslaugosBaigiantis metams visose rinkose labai smagus reikalas yra pranašystės kitiems metams. Nesvarbu, ar tai mada, ar technologijos, tačiau pranašauti mėgsta visi, kas turi bent kiek platesnį požiūrį į savo rinką. Pabandysime ir mes papranašauti, kas 2015 metais laukia SEO rinkos.

  1. Naujas „gyvūnas“. 2015 metais prie Google „gyvūnų“ fermos (Balandžio, Kolibrio, Pandos ir Pingvino) turėtų prisijungti dar vienas gyvūnėlis. Kas jis bus – neaišku, tačiau akivaizdu tik viena – mobilioji paieška turės keistis ir nebūti tokia pati, kaip stacionariuose įrenginiuose. Pirmieji ženklai jau yra, nes Google pradėjo motyvuoti puslapių kūrėjus rūpintis mobiliosiomis versijomis, kitaip gresia sankcijomis. Akivaizdu, kad su laiku ši sritis ir algoritmo dalis sulauks daugiau dėmesio.
  2. Mirštantis PR. Niekas nenustebtų, jei PR 2015 metais iš viso nebūtų atnaujintas. Paskutinį kartą jis atnaujintas buvo prieš metus laiko, 2013 metų gruodį. Jei seniau PR atnaujinimo visi laukdavo, tai dabar šis rodiklis liko nustumtas į kažkelintą vietą. Greičiausiai 2015 metais šis kertinis Google principas liks užmarštyje. Iš dalies tai yra gerai, nes verslas labai dažnai karštligiškai manė, kad aukštas PR yra tas šiaudas, kuris juos išgelbės, nors praktika rodė visai ką kita.
  3. Mažiau atnaujinimų. Google algoritmų atnaujinimai – skausmingi sukrėtimai visai rinkai. Tada daugelio verslas ir gyvenimas pasikeičia. 2015 metais tokių atnaujinimų bus kur kas mažiau. Priežastis paprasta – atnaujinimai vyks tyliai ir po truputį, o ne skambiai ir impozantiškai, kaip iki šiol. Prie to gali prisidėti ir tas faktas, kad Google ruporas Matt Cutts gali iš viso negrįžti į Google. Jei taip nutiktų – triukšmo dėl atnaujinimų būtų dar mažiau.
  4. Raktažodžių galas. Jei dar nesupratote, tiksliems raktiniams žodžiams ateina paskutinioji. Nustosime vaikytis tų tikslių ir kartais griozdiškų raktinių žodžių, todėl SEO tekstų rašymas irgi turėtų išnykti. Niekam nebebus jokio tikslo į nedidelį tekstą sukišti įvairius žodžius, kad jie ir atrodytų normaliai ir ten tiesiog būtų. Kadangi raktinių žodžių nereikės, pasikeis ir SEO paslaugos, o konkrečiau SEO analitikų darbas. Tiesa, kiti raktažodžiai (CPC) išliks ir stiprės, tad Google Reklamos era dar tikrai nesibaigia.
  5. SEO paslaugų kompleksiškumas. SEO paslaugos dabar buvo gana aiškus ir nesudėtingas procesas – rinkos tyrimas, konsultacijos, atgalinės nuorodos. Nebeliks raktažodžių, nereikės ir tyrimo. Atgalinių nuorodų veikimas irgi sumažėjęs, todėl SEO paslaugos turės plėstis kiek kita linkme. Socialinės medijos, turinys, CPC kampanijos – štai naujasis SEO paslaugų veidas.

Visa tai gali nutikti jau sausį. Deja, Lietuvoje tai gali ir užsitęsti, nes mūsų rinkai reikalinga didelė edukacija – verslas turi suvokti kai kurias svarbias tiesas apie SEO, kad žinotų, ko galima reikalauti iš SEO agentūros ar konsultantų, o ko ne. Pasiekti pirmas vietas nebėra pagrindinis tikslas. Lankytojai, virstantys pirkėjais ir klientais – štai kur didysis SEO rūpestis 2015 metais.





Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*
*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.