Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

Maisto pakaitalai norintiems numesti svorio

maisto pakaitalas

maisto pakaitalasArtėja vasara, o ant kūno akis drasko riebaliukai? Reikia juos panaikinti. Bet kaip? Juk tiek daug dietų jau esate išbandę, o jie kaip niekur nedingsta, taip nedingsta… Pabandykite naują būdą. Savaitei atsisakykite maisto, o vietoj jo vartokite maisto pakaitalus.

Maisto pakaitalai – tai skystas maistas. Tai ne maisto papildai, nemaišykite… Pakaitalas visiškai pakeičia jūsų įprastą maistą – pusryčius, priešpiečius, pietus ir vakarienę.

Taip pat reiktų pasidomėti savo fiziologija. Kaip tie riebaliukai atsiranda ant jūsų kūno? Atsakymas labai paprastas – tai perteklinis maistas. Jei organizmas nesudegina to, ką gauna per maistą, tą energiją jis kaupia riebalų pavidalu, kad vėliau esant poreikiui galėtų paimti. Bet kitą dieną vėl valgote daugiau, nei reikia ir vėl organizmas kaupia, užuot pasiėmęs „sunkiai dienai“ paruoštus riebalus. Tokiu būdu po truputėlį riebalų sluoksnis didėja.

Kaip jo atsikratyti? Viskas paprasta – valgote tik tiek, kiek reikia ir aktyviai judate.

Pirmąją dalį teisingai atlikti padės maisto papildai S-FOOD, kurie yra subalansuoti būtent jums ir surūšiuoti 5 dienoms. Vietoj reguliariaus maisto, suplakite kokteilį (užpilkite miltelius vandeniu ir suplakite) ir jį po truputį išgerkite. Šis maisto pakaitalas yra sotus, todėl alkio kurį laiką nejausite. Kai pradėsite jausti alkį, išgerkite vandens arba žalios arbatos be cukraus (galima su medumi). Taip sulauksite priešpiečių, o tada ir pietų bei vakarienės.

Antroji dalis sudėtingesnė, ypač, jei dirbate sėdimą darbą. Atminkite, kad net ir nejudant kūnui, organizmui reikalinga energija. Taigi, jei kiek kėdėje pajudėsite, kalorijų išdeginsite daugiau. Jei yra galimybė lipti laiptais vietoj pasivažinėjimo liftu, taip ir padarykite. Kadangi į kavines jau eiti nebereikia, patariame kažkur išeiti pasivaikščioti pietų metu. Juk kokteiliui paruošti ir suvartoti sugaišite vos kelias minutes, tad ką veikti likusį pusvalandį, kurį seniau praleisdavote su kolegomis eidami dienos pietų…

Judėjimas reikalauja pastangų. Bet jos atsiperka. S-FOOD dozės vyrams ir moterims yra skirtingos. Moterims rekomenduojama rinktis 1500 kilokalorijų pakuotę, o vyrams – 2000 kilokalorijų. Tai žmogui reikalinga dienos norma. Suvartosite mažiau – tai jau badavimas. Jis niekada prie gero neprivedė, nebent badauti turite dėl ligos ir badą „išrašė“ medikai.

Per 1 savaitę maisto pakaitalo vartojimo, jūsų svoris gali sumažėti keliais šimtais gramų ar net visu kilogramu ir daugiau. Jei manote, kad tai veiksmingas būdas – pakartokite dar kartą. S-FOOD pakuotės paruoštos 5 dienoms, bet savaitėje juk 7! Ką gi, savaitgalį atsipalaiduokite ir valgykite viską, kas jums patinka… Kadangi laiką leisite namuose arba gamtoje, mažiau sėdėsite ir daugiau judėsite, tad savo kalorijų perteklių turėtumėte sėkmingai sudeginti natūraliai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.