Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

Pagrindinės klaidos treniruotėse

Štanga

ŠtangaNetinkamai ar atmestinai atliekamos treniruotės gali ne tik trukdyti pasiekti gerų rezultatų, bet ir sukelti kokią nors traumą ar kitaip paveikti sveikatą. Daug klaidų treniruotėse daroma iš nekantrumo kuo greičiau pamatyti norimus rezultatus, todėl būtina lavinti ne tik savo kūną, bet ir pačią mąstyseną, kuri nuteiktų kruopščiam ir kantriam darbui su savo kūnu,

Štai pagrindinės klaidos, kurias daro sporto salės naujokai ir kiti nekantrūs sporto mėgėjai.

  • Treniravimasis neapšilus. Taupydami laiką ar tiesiog norėdami eiti „iškart prie reikalo“, sporto salės naujokai dažnai linkę praleisti apšilimą. Tačiau neapšilus rizikuojama įsitaisyti sąnarių traumą, raumenų pasitempimus ir panašiai. Apšilimui užtenka keliolikos minučių ant bėgtakio, dviračio, ir pabaigai keleto lankstumo ir tempimo pratimų.
  • Treniruotė tuščiu pilvu. Jei einate sportuoti nepavalgę, tai be abejo žadate prisikimšti po treniruotės. Tuomet jos bus kaip nebūta – visi kilogramai grįš atgal į kūną. Todėl patariama per dieną valgyti nedideliais kiekiais 5-6 kartus. Taip turėsite nors kažkiek atsargų kūne prieš ir po treniruotės.
  • Nevienodai paskirstytas dėmesys skirtingoms kūno dalims. Jeigu jau formuojate nugarą, turite lavinti visos jos raumenis, lygiai tas pats su viršutine ir apatine kūno dalimis – žinoma, kad maloniau dirbti prie „auksinių“ bicepsų ir tricepsų, bet kaip tuomet atrodysite, jeigu visiškai netreniruosite kojų? Formų harmonija turi vyrauti visame kūne.
  • Netaisyklinga kūno padėtis. Netaisyklinga kūno padėtis gali lemti raumenų pasitempimus ar plyšusias sausgysles. Jeigu kilnojate svorius – laikykite nugarą ir kaklą tiesiai, taip pat būkite išsitiesę mindami treniruoklius. Dar viena klaida – ne iki galo atliekamas svarmenų kilnojimas: turite juos atlikti iki galo, kitaip nematysite jokio rezultato.
  • Klaidos, sportuojant su štanga. Štanga gali būti geriausias Jūsų draugas arba didžiausias priešas. Būtent atliekant štangos spaudimą nuo krūtinės dažnai sportininkus ištinka peties rotatoriaus trauma. Net ir taisyklingai atliekant pratimus su štanga įmanoma gauti šią traumą. Todėl norint iš anksto nuo to apsisaugoti patariama stiprinti raumenis, esančius aplink šį sąnarį.
  • Dehidratacija. Per intensyvią treniruotę prarandama nemažai skysčių. Todėl ir prieš ir po treniruotės būtina gerti daug vandens.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.