Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

SEO paslaugos tiems, kurių konkurentai nesnaudžia

SEO paslaugosDaugiau nei 80 proc. svetainės lankytojų ateina iš paieškos sistemų, ir didžioji dalis internautų ieškodami prekių, paslaugų arba informacijos, pirmiausiai naudojasi tokiomis paieškos sistemomis, kaip: „Google”, „Bing”, „Yahoo”. Taigi, aukšti reitingai paieškos sistemose garantuoja nuolatinį svetainės lankytojų srautą ir svetainės matomumą. Todėl SEO (angl. Search engine optimization) paslaugos populiarėja, tačiau kas į šį stebuklingą paslaugų paketą įeina?

Analizė

Norint tinkamai optimizuoti svetainę būtina išsikelti tikslus, kuriuos savo rinkos segmente pasieksime, o taip pat sukurti strategiją kaip tai padaryti. Būtent tai yra SEO analizė. Norint ją tinkamai atlikti būtina skanuoti svetainę, t.y. lyg pjūviais išnarstyti po mažiausią dalelytę.  Analizės metu tiriamos konkurentų svetainės, domeno vardo reitingas, vertinama turinio kokybė, domeno vardas, nuorodos ir atliekama raktinių žodžių atranka. Remiantis SEO analizės duomenimis jau galima atlikti SEO auditą.

Auditas

SEO audito rezultatas – patikimas ir konkretus planas, kuriame pažymima kaip kada ir kas bus padaryta iki kol svetainė pasieks iškeltus tikslus. SEO audito metu su specialių programų pagalba vertinama svetainės techninė būklė – programiniai kodai. Vėliau pereinama prie turinio analizės. Apie turinį jau prirašyta daug ir dar bus daug kartų pakartota, tačiau svarbiausia ką visos rašlevos bando ištransliuoti – unikalaus ir aktualaus turinio būtinybę. Taip pat SEO audito metu analizuojamos nuorodos į svetainę.

Vidinis optimizavimas

Svarbiausia SEO paslaugų proceso dalis – vidinis optimizavimas. Jeigu buvo teisingai ir sklandžiai praeiti pirmieji du etapai, SEO vidinis optimizavimas ( t.y. svetainės pritaikymas prie paieškos sistemų) nesukels sunkumų. Tačiau jeigu buvo praleistų klaidų, šiame etape jos išryškės visu gražumu.

seo-paslaugos

Išorinis optimizavimas

Išorinis SEO optimizavimas yra svarbus, bet ne toks populiarus, kaip vidinis. Pirmiausiai todėl, kad jis reikalauja daugiau laiko ir nuolatinio įdirbio. Galiausiai tai, vyksta ne kliento, o jo partnerių ir kitų kolegų svetainių erdvėse. Šiame etape svarbu gauti nuorodas iš panašios tematikos puslapių, bei registruoti svetainę interneto kataloguose. Taip pat čia įsijungia socialiniai tinklai, kurie neš naudos tiek kiek laiko ir jėgų įdėsime į jo administarvimą.

Pamažu pasigirsta kalbų, kad netrukus SEO paslaugos fokusuosis į sėkmingą išorinį SEO optimizavimą. Greičiausiai tik laikas parodys kiek tokiuose žodžiuose tiesos.

Palaikymas

Vis dar manoma, kad atlikus visus jau apibūdintus veiksmus turėsime idealią svetainę SEO prasme. Deja, tenka nusivilti, kai pamatome, kad vieną dieną karaliaujame paieškos TOP trejetuke, o kitą – mūsų konkurentai nesustabdomai stumia mus žemyn. Todėl SEO paslaugos nesibaigia svetainės optimizavimu, o atvirkščiai – prasideda. Tik reguliarus svetainės SEO palaikymas gali pateisinti lūkesčius ir tikslus. Jūsų sugebėjimas prisitaikyti prie nuolat besikeičinčių salygų – yra Jūsų išskirtinumo ženklas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.