Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

4 lengvai paruošiamos, bet sočios pusryčių idėjos

Daugeliui mūsų kasryt galvoje sukasi vienintelis klausimas – kokius pusryčius pasigaminti šiandien. Kviečiame susipažinti, kokios yra ne tik sočios, bet dar ir nesunkiai paruošiamos pusryčių idėjos.

Omletas su daržovėmis

Pagal valgančiųjų skaičių atitinkamai parinkite ir kiaušinių skaičių. Nusiplaukite ir susismulkinkite turimas daržoves. Tai gali būti: pomidorai, paprikos, svogūnų laiškai ir t.t. Kiaušinius suplakite, įdėkite mėgstamų prieskonių, druskos bei pjaustytas daržoves. Viską supilkite į kepimo indą ir kepkite 170C orkaitėje apie 10-15 min.

Granola

Namuose pasigaminta granola galėsite mėgautis keletą kartų per savaitę. Tokios pusryčių idėjos yra priskiriamos sotiems ir sveikiems pusryčiams. Granolą galėsite valgyti tiek su mėgstamu jogurtu, tiek su pienu ar kefyru.

Granolos gamybai reikės: 400 g avižinių dribsnių; 100 g įvairių riešutų; 100 g įvairių sėklų; 40 g medaus arba agavų sirupo; 60 g kokosų aliejaus; šiek tiek druskos.

Gaminimas: visus ingredientus sumaišome, sukrečiame ant kepimo popieriumi išklotos skardos ir kepame 160C orkaitėje apie 20 min, vis nuolat pamaišydami. 

Cukinijų ir moliūgų blynai 

Daugelis esame įpratę, kad jei yra užrašas „blynai“, tai bus saldu ir gardu. Bet ar žinojote, kad pusryčiams naudingiau ir sočiau yra rinktis sūresnio tipo patiekalus. Štai Jums receptas.

Sutarkuokite burokine tarka pusė mažos cukinijos ir apie 300 g moliūgo. Supjaustykite pusė svogūno. Kitame inde suplakite du kiaušinius su druska bei pipirais. Sudėkite pjaustytas bei tarkuotas daržoves, įdėkite apie 50 g miltų. Viską išmaišykite ir kepkite įkaitintoje bei riebalais pateptoje keptuvėje, kol gražiai apskrus.

Sumuštiniai su mocarela, pomidorais ir mangais

Tikrai sumuštiniai neturi būti kasdieninis pusryčių patiekalas. Vis dėlto kartais jais taip pat galite pasimėgauti. Svarbu rinktis sveikesnę bei sotesnę, grūdais papildytą duonelę. Tai svarbu ne tik mums, suaugusiems, bet ir vaikams.

Taigi mangą perpjaukite pusiau, išimkite kaulą ir šaukšto pagalba išskobkite minkštimą bei minkštąją vaisiaus dalį supjaustykite pailgais griežinėliais. Pomidorus supjaustykite kubeliais. Ant duonos riekelės uždėkite supjaustyto mango, mocarelos griežinėlių ir ant viršaus – smulkintų pomidorų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.