Žyma: SEO

  • Ką rinktis – SEO mokymus ar SEO paslaugas?

    Šiandien daugumoje internetinių svetainių ir parduotuvių naudojami SEO metodai. Dažniausiai pradėjus galvoti apie poreikį optimizuoti svetainę svarstomi du variantai – užsakomos SEO paslaugos ir savarankiškas svetainės optimizavimas. Pasirenkantys antrąjį variantą paprastai įsigyja mokymus, kurių populiarumas pastaruoju metu taip pat vis labiau auga. Nuspręsti kuris variantas jums tinkamesnis bus lengviau jei atsakysite į keletą klausimų.

    Ar esate nusiteikę domėtis SEO ir ateityje?

    Tai, kad išklausysite SEO mokymus dar nereiškia, kad įgytų žinių pakaks ilgam ir sėkmingam darbui su savo svetaine ar internetine parduotuve. Norint, kad SEO duotų rezultatus reikia nuolat domėtis tokiais pokyčiais kaip Google algoritmų atnaujinimai ir pan. Jei nesate nusiteikę ir ateityje gilintis į SEO sritį, jums naudingiau bus mokamos SEO paslaugos, o ne SEO mokymai.

    Ar turėsite pakankamai laiko įgyvendinti SEO?

    Visi svetainės optimizavimui reikiami veiksmai neatliekami per dieną ar per dvi. Raktažodžių analizė, Meta duomenų tvarkymas, SEO straipsnių rašymas užima ne mažai laiko. Tad prieš įsigydami SEO mokymus pagalvokite ar galėsite skirti pakankamai laiko ne tik mokymų medžiagos analizei, bet ir vėlesniems veiksmams. Jei tuo abejojate, pagalvokite ar SEO paslaugos nebūtų kur kas geresnis variantas.

    Ar lengvai įsisavinate naujas žinias?

    Žinoma, SEO mokymai nėra aukštasis kvantinės fizikos mokslas. Tačiau kaip ir mokantis bet kokio naujo dalyko, į SEO žinias taip pat reikės gilintis ir įsiminti. Naujų žinių įsisavinimas priklauso ne tik nuo to, kiek pastangų ir laiko tam skiriame. Lengviau sekasi tiems, kurie pasižymi greitu mąstymu, aštriu protu, žingeidumu ir polinkiu į naujoves. Jei šios savybės jums svetimos, gerai pagalvokite ar SEO mokymai netaps dideliu rūpesčiu stengiantis įsigilinti į naujas žinias. Tokiais atvejais SEO paslaugos ne tik leis išvengti tų rūpesčių, bet ir profesionalų pasiekti rezultatai tikriausiai viršys savarankiško darbo rezultatus.

    Sprendžiant kas jums geriau – SEO paslaugos ar mokymai, nepamirškite vieno praktiško posakio: kiekvienas turi savo darbą, kurį atliks geriausiai ir be klaidų. Tad jei jums puikiai sekasi komunikuoti su klientais ir spręsti komercinius klausimus, galbūt verta patiems rūpintis savo verslu, o SEO klausimus patikėti profesionalams. Tuomet visi dirbs savo darbą ir rezultatai bus geresni nei stengiantis viską aprėpti patiems.

  • Ar SEO paslaugos pigiau nei Google reklama?

    Reklama internete kai kuriems iki šiol yra sunkiai suprantama. Kartais verslininkai nežino, kas yra SEO, kam tai reikalingai. Reklama brangi, nes paklausi. Kai kurios įmonės siūlo talpinti kontaktus į katalogus ir kitus būdus, kurie padėtų pritraukti daugiau lankytojų. Reklamuotis internete naudinga, kadangi tai pigiau nei rinktis televiziją ar kitus būdus. Reklama svarbu, jog verslas būtų matomas. Kai kuriems atrodo, jog užtenka užsisakyti reklamą socialiniuose tinkluose, jog ateitų daug lankytojų. Kartais reklama socialiniuose tinkluose pritraukia daug klientų, tačiau SEO ir Google reklama gali pritraukti daug lankytojų, kurie bus klientai. Svarbu net tai, kiek žmonių apsilanko, o tai, kiek uždirbama. Gali apsilankyti daug žmonių, tačiau tai nenaudinga, jeigu jie nesirenka prekių. SEO paslaugos naudingos, kadangi iškėlus internetinę svetainę, gali pritraukti daug lankytojų. Kiekvienas paspaudimas nemokamas, todėl tai kainuoja pigiau nei Google reklama. Internetinės svetainės optimizavimas užtrunka, todėl kai kurie renkasi Google reklamą. Google reklama iškelia internetinę svetainę iš karto, tačiau paspaudimai mokami. Daugiau lankytojų kartais leidžia uždirbti, o kartais reikia brangiau mokėti už reklamą. SEO (kas yra SEO) suteikia galimybę pritraukti daug lankytojų ir nereikia mokėti už tai, jog lankytojai apsilanko internetinėje svetainėje. SEO paslaugos kartais pigiau nei Google reklama, tačiau priklauso nuo situacijos. Apsimoka pasidomėti internetine reklama ir sužinoti, kuris būdas bus efektyvesnis ir pigesnis.

     

    Kokio biudžeto reikia, jog internetinė svetainė būtų aukštose pozicijose?

     

    SEO optimizacija gali kainuoti 200 eurų, 2 000 eurų ar brangiau. Puslapio optimizavimo kaina priklauso nuo to, kiek raktažodžių pasirenkama, kokia jų konkurencija ir panašiai. Raktažodžiai brangūs, todėl kartais geriau nesirinkti daug. Kuo daugiau raktažodžių, tuo brangiau, tačiau pasitaiko, jog raktažodžiai kainuoja pigiai. Sutaupyti galima, tačiau reikia atidžiai rinktis raktažodžius. Pigiau mokėti už SEO optimizavimą galima tuomet, kai pasirenkamas patyręs specialistas. Patyrę specialistai pataria, kuriuos raktažodžius pasirinkti, jog pritraukti daugiau lankytojų. Raktažodžiai gali būti konkurencingi, todėl pritraukti daug klientų, tačiau renkasi kartais nekonkurencingus raktažodžius, kurie nepritraukia daug lankytojų. Pasitarti naudinga, kadangi galima nuspręsti, kuriuos raktažodžius pasirinkti. Kuo daugiau skiriama pinigų SEO optimizavimui, tuo daugiau galima pritraukti lankytojų. Kartais mokama brangiau, kadangi įmonės nori daugiau uždirbti, todėl apsimoka susisiekti su daug įmonių ir gauti pasiūlymus. Uždirbti daugiau galima pasirinkus puslapio optimizavimą ir pritraukus daugiau klientų.

    Apie optimizavimą Google paieškai daugiau galite paskaityti šiuose internetiniuose straipsniuose

    Apklausa apie SEO paslaugų naudojimą : https://apklausa.lt/f/apklausa-apie-seo-paslaugu-naudojima-5gdyuen/answers/new.fullpage

  • Koks yra geras straipsnių katalogas

    google

    Turite pranešimą spaudai, kurio niekas nepublikavo? Nereiktų nusiminti. Publikuoti jį galima už pinigus tam tikroje regioninėje spaudoje. Publikavimo kaina – 50-80 eurų. Gana brangu, tenka sutikti, o ir poveikis abejotinas. Gal geriau publikuoti nemokamai ar vos už kokius 5-10 eurų į straipsnių katalogą? Bet kita bėda – kuris straipsnių katalogas yra geras?

    Kaip atpažinti gerą straipsnių katalogą nuo visiško šlamšto?

    Pateiksime keltą konkrečių patarimų. Esame šioje srityje kompetentingi, nes straipsnių katalogus kuriame dar nuo 2010 metų.

    Blogas straipsnių katalogas yra tas, kuris vadinasi straipsnių katalogu

    Straipsnių katalogai yra pagaminti WordPress turinio valdymo sistema. Tai reiškia, kad prie jų retai kada prisiliečia profesionalių interneto puslapių kūrėjų ranka. Tai gana mėgėjiškai ir šabloniškai sukurti puslapiai, turintys tam tikrus atributus. Pavadinimas, šūkis, meniu, kategorijos, archyvas, Google Ads reklamos ir t.t. Jei šūkis sako, kad tai straipsnių katalogas, venkite tokių.

    Visai kas kita, jei šį puslapį esant straipsnių katalogu išduoda atskiras Apie mus puslapis, arba tai paaiškėja tik kontaktų puslapyje. Taip yra dėl to, kad WordPress puslapio pagrindinę informaciją paima į H1 ir H2 atributus ir jie automatiškai atsiranda svarbiausiose vietose, į kurias dėmesį kreipia Google robotai. Jei pirmiausia jie sužino, kad tai straipsnių katalogas, o tada tik perskaito straipsnį, turbūt nesunku suprasti, kad visas šis puslapis yra skirtas nuorodų rinkimui, o ne pramogai ar informavimui.

    Nėra https? Prastai…

    Google jau prieš keletą metų pasakė: puslapiai turi būti saugūs. Tai padaryti galima tik SSL sertifikatu užtikrinant duomenų perdavimo saugumą. Kas tokio SSL sertifikato neturi ir savo saugumu nesirūpina, tam neverta būti aukštai paieškos rezultatuose. Kitaip tariant – puslapiai su https yra vertinami geriau, nei puslapiai su http.

    Jei katalogas neturi https, reiškia jame išeinančios nuorodos gali būti mažesnės vertės, nei su https.

    Katalogų savininkams tai dažniausiai papildomai nieko nekainuoja, nes dauguma hostingų siūlo nemokamą Let‘s Encrypt SSL sertifikatą.

    Morališkai pasenęs dizainas – didelis minusas

    Morališkai o gal ir realiai pasenęs dizainas gali būti aptinkamas paprastai. Pabandykite tą katalogą atsidaryti savo išmaniajame telefone. Jei patogu naudotis, viskas gerai, gal čia toks „retro“ stilius. Jei viskas išsikraipę, tada greičiausiai tai senas dizainas, nekeistas jau daugelį metų, kai mobiliosios versijos nebuvo tokios aktualios.

    Straipsnių katalogo dizainas išduoda, ar savininkai su juo dirba, ar ne. Jei tai standartiniai WordPress dizainai, kurių ši organizacija išleidžia po vieną per metus, katalogas nėra labai geras.

    Jei dizainas įdomus, šiuolaikiškas, suderintos spalvos, galbūt net yra atskiras logotipas (jį pasigaminti užtrunka mažiau nei 15 minučių net nemokant dizaino pagrindų), tada toks katalogas yra geras.

    Kodėl čia mums tas dizainas užkliuvo? Juk katalogas yra Google skirtas… Taip, bet vienas iš vertinimo faktorių yra UX ir išdėstymas – ar jis patogus skaitytojui, ar meniu gerai paspaudžiamas, ar mygtukai ne per maži. Apie tokius trūkumus Google Console įrankis nuolatos primena tokių katalogų savininkams.

    Kopijuotas turinys: UŽ ir PRIEŠ

    Straipsnių kataloguose publikuojami straipsniai, kurie jau buvo publikuoti kažkur kitur. Jei tai pranešimas spaudai, tai greičiausiai jis jau atsirado tos įmonės naujienų skyrelyje, tada Facebook paskyroje, LinkedIn ir dar keliuose nemokamuose straipsnių kataloguose. Kaip Google vertina tokį turinį?

    Apie 30 proc. viso turinio internete nėra unikalus. Google tai toleruoja, tačiau persistengus mažina tokiame turinyje esančių išeinančių nuorodų vertę. Liaudiškai tariant, 10 puslapių su tuo pačiu tekstu – nieko tokio, bet 20 – jau per daug ir gali būti pasekmių…

    Svarbiausia nepersistiegti. Apie tai turi žinoti ir straipsnių katalogų savininkai, kurie rūpinasi, kad turinys būtų tinkamas. Kaip patikrinti, ar straipsnių kataloge yra daug kopijuoto – neunikalaus turinio?

    Labai paprastai.

    • Atsidarykite 6 skirtingų temų straipsnius.
    • Nukopijuokite po sakinį iš straipsnio ir įkelkite į Google paiešką tarp kabučių.
    • Patikrinkite, ar rado tikslių atitikmenų kituose puslapiuose.

    Jei 2 straipsniai iš 6 yra neunikalūs ir buvo publikuoti kažkur kitur – viskas gerai. Tai tie minėtieji 30 proc. kopijuoto turinio. Jei kopijuotų straipsnių yra daugiau, deja, toks katalogas nesirūpina turinio unikalumu ir daug vertės neduoda.

    DA ir PA reitingai – nepatikimi

    MOZ sukurti DA ir PA reitingai sunkiai parodo straipsnių katalogo naudą. Dažnai puslapis tampa straipsnių katalogu vien dėl to, kad pasibaigus domeno galiojimui ir senajam šeimininkui jį apleidus, tuoj pat yra nuperkamas dėl aukšto DA ir padaromas straipsnių katalogu. Taip SEO agentūroms lengviau įrodyti, kad tai geras puslapis – su aukštu DA.

    Kitas reikalas – aukštą DA išlaikyti ilgiau nei metus. Po metų paprastai toks katalogas DA praranda. Nuo 35 krenta iki 15 ar 19. Viskas, toks straipsnių katalogas automatiškai tampa nebepatrauklus? Net jei per metus buvo publikuoti keli šimtai unikalių straipsnių?.. Keistoka logika. Bet ką padarysi, kai DA taip užvaldęs visų SEO rinkos dalyvių sąmonę.

    Pasižiūrėkite ir atgalines nuorodas. Jos dažniausiai yra iš spaminių komentarų kituose bloguose, automatiškai sugeneruotų puslapių, kurių savininkai nespėja „disavowinti“. Tai nekokybiškos nuorodos, kurios fiksuojamos net kelis mėnesius po išėmimo. Dėl to tai ne itin patikimas reitingo įrodymas. Bet apie tai – atskira diskusija kitam straipsniui.

    Turinio atnaujinimo dažnis

    Idealiausias turinio atnaujinimo dažnis tokiame straipsnių kataloge – po 3-5 straipsnius per savaitę. Pakankamas ar patenkinamas dažnis – bent 4-5 straipsniai per mėnesį. Mažiau straipsnių? Laikykite tokį katalogą apleistu. Tokių reiktų vengti, nes ten, kur turinys neatnaujinamas, Google robotai nenori dažnai lankytis. Neatnaujinami puslapiai visada gaudavo prastesnius reitingus. Dėl to svarbu išsirinkti katalogus, kurie yra veikiantys, o ne galbūt mirę.

    Google Ads reklama – geruose kataloguose

    Jei Google Ads reklama yra kataloge – jis prižiūrimas, rūpinamasi jo turiniu ar net lankomumu. Kitaip iš Google Ads uždirbti nėra daug šansų. Toks katalogas per metus surenka keliolika ar net keliasdešimt eurų pajamų, o tai reiškia, kad savininkas gali padengti domeno atnaujinimo ir hostingo mokesčius ar net užpirkti SEO straipsnių kituose kataloguose. Jei katalogas Google Ads neturi, jo turinio dažnis yra mažas, gali būti, kad jis jau mažiau nei po metų išnyks kartu su visu turiniu. Jei publikuojate unikalų straipsnį, tai gali būti neverta jūsų laiko ir pinigų.

    Sumaišyti lietuviški ir angliški straipsniai

    Kai kurie katalogai publikuoja straipsnius įvairiomis kalbomis. Tai nėra itin gerai, nes paprastai Google nustato, kokiai rinkai katalogas skirtas. Jei jis skirtas Lietuvai, vargu, ar straipsnyje norvegų kalba esanti nuoroda duos norimą rezultatą. Be to, tai neduoda papildomų pliusų puslapio reputacijai.

    Aiški tematika – didelis pliusas

    Labai didelis pliusas yra tada, kai straipsnių katalogas turi aiškią tematiką. Jų paprastai nėra itin daug, populiariausios:

    • Automobiliai ir transportas;
    • Finansai;
    • Mada ir stilius, moteriškos temos;
    • Namai, statyba, interjeras;
    • Verslas;
    • Technologijos ir technika;
    • Pramogos ir laisvalaikis;
    • Medicina, sveikas gyvenimo būdas, grožis.

    Jei surandate katalogą, kuris yra gana aiškiai tematiškai apibrėžtas, nuoroda automatiškai gauna didesnę vertę, nes straipsnis publikuojamas susijusio turinio svetainėje.

    Patarimų galima žerti ir dar daugiau, nes SEO įtakos turi dar ne vienas veiksnys. Svarbu, kad straipsnių katalogas būtų veikiantis ir nerodytų jokių PHP klaidų, o nuorodos būtų „dofollow“.

    Kaip atrodo toks straipsnių katalogas? Štai trys pavyzdžiai:

    https://dienorastis.lt

    https://lepa.lt

    https://e-lietuva.net

  • Kas yra SEO ir kokios paslaugų kainos galite tikėtis?

    seo kainaSEO (angl. Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos varikliams,  metodika, kurios tikslas optimizuoti internetinę svetainę pagal tam tikras užklausas.

    Galima laikyti, jog tai viena iš efektyviausių reklaminių kampanijų internete. Užuot investavus į mokamas kampanijas, skelbimus ar kitokio tipo publikacijas, jūs ruošiate savo svetainę reklamuoti pačią save, pateikiant jiems  kokybišką turinį ir atsakymus į vartotojų pateiktas užklausas paieškos sistemose.

    Vidinio ir išorinio optimizavimo kaina

    Vidinio ir išorinio optimizavimo kainos priklauso nuo keleto faktorių. Pateikiame bendrą jų sąrašą ir galimą įtaką galutinei kainai.

     

     

    • Pasirinktas raktažodžių kiekis – jei svetainės turinys yra optimizuojamas keliems raktažodžiams. Turinio optimizavimo kaina automatiškai kils.
    • Konkurencijos nišoje – itin daug paieškų per mėnesį sulaukiančios nišos yra laikomos itin konkurencingomis, kadangi kiekvieno paspaudimo ant svetainės kaina čia gali reikšti itin didelius pinigus. Tokioms svetainėms gali reikėti drastiškų turinio pokyčių ir nuolatinio jo atnaujinimo.
    • Svetainės dydžio – Jei kalba eina apie nedidelės apimties svetainę, žinoma užtenka ir nedidelių optimizacijos darbų. Tačiau jei kalbame apie sudėtingoje rinkoje laviruojančią e-parduotuvę, turinčią itin didelį kiekį prekių, čia lauks rimtesni optimizacijos darbai.
    • Planuojamų svetainės pertvarkymo darbų – ši faktorius susideda iš visų svetainėje planuojamų pertvarkymo darbų. Jei planuojama atlikti ne tik vidinį ar išorinį optimizavimą, tačiau ir nišos raktažodžių tyrimus bei turinio pateikimus, kaina atitinkamai kils. Reikės skirti daugiau laiko ir pastangų įtvirtinant svetainę nišoje turinčioje didelę konkurenciją.

     

    Darbai atliekami BCON.LT

    SEO pakeitimus svetainėje yra įmanoma įgyvendinti įvairiais būdais. Pateikia 6 būdus apie mūsų atliekamus darbus svetainėse.


    Raktažodžių ir rinkos tyrimas –  siekiant kokybiško ir naudingo turinio svetainėje, yra būtina jį optimizuoti pagal vartotojų ieškomus raktažodžius. Galime ir pasirūpinsime, jog žmonės ieškodami reikalingos informacijos rastų tik to ko jie ieško. Šiame darbų etape įvertiname svetainės būklę SEO audito pagalba, rinkos konkurencingumą bei tinklalapio galimybes konkuruoti joje. Surinktą informaciją pateikia kokia ji yra, būtų tai geros ar blogos žinios.

    Vidinis optimizavimas –  nemažai sutrikimų svetainėje atsiranda dėl paprasčiausios priežasties – neteisingai suprogramuoto kodo. Tai gali būti ne tik saugumo spragos, tačiau ir neteisinga jos architektūrą, privedanti prie to, jog paieškos varikliai neteisingai indeksuoja ir nuskaitos svetainės turinį arba apskritai jo nemato. Kitas vidinio optimizavimo darbas – greičio optimizavimas. Kaip žinia, greita svetainė kur kas malonesnė apsilankantiems vartotojams bei labiau tenkins paieškos variklius. “Google” neseniai paskelbė, jog svetainės krovimo greitis yra vienas iš kertinių faktorių pagal ką puslapis yra rankuojamas. Taigi, būtina sutvarkyti elementariausią puslapio struktūrą, privedančią prie greitesnio krovimo.


    Išorinis optimizavimas –  paieškos varikliai taip pat vertina svetainės išorinį aktyvumą bei sąsajas su kitais resursais internete. Tai gali būti aktyvumas socialiniuose tinkluose, kitais tinklalapiais, turimomis nuorodomis. “Google” itin teigiamai vertina aukštos kokybės nuorodas, todėl mūsų darbas – sukurti kuo daugiau kokybiškų nuorodų jūsų svetainėje.


    Turinio optimizavimas  – ko gero svarbiausias darbas – užtikrinti aukštos kokybės turinį svetainėje. Čia yra rūpinamasi visais jo elementais tinklalapyje – nuotraukomis, tekstais, vaizdo įrašais ir t.t. Net ir menkiausios klaidos itin aukštos konkurencijos rinkoje gali privesti prie smarkaus svetainės smukimo reitinguose, prarastų vartotojų srauto bei pelno. Prieš pradedant darbus pateikiame turinio pakeitimų planą klientui, o jį suderinus pradedame turinio pokyčių įgyvendinimą. Aktualus turinys yra orientuotas ne tik į paieškos sistemas, tačiau ir į svetainės lankytojus.


    Strategija ir monitoringas – paleidus svetainę į interneto platybes, darbai ties tuo nestoja. Paieškos varikliai nuolatos keičia savo rankavimo algoritmus, todėl SEO paslaugas teikiančios įmonės turi būti lanksčios ir gebėti pateikti geriausią savo klientams sprendimą. Į tai įeina ir bendras strategijos kūrimas svetainei. Galbūt keletas minimalių pakeitimų ją pavers autoritetinga ir klientus traukiančią svetaine? Jei apskritai kalba eina apie itin konkurencingą rinką, svetainė turi būti prižiūrima ir tobulinima itin dažnai.

    Apibendrinant

    Jei jus domina kokybiškai atliktos SEO paslaugos apsilankykite mūsų svetainėje. Čia rasite daugiau informacijos apie šių pokyčių naudą svetainėje bei papildomus darbus galinčius pagerinti svetainės būklę.

     

  • SEO paslaugos – kas tai?

    SEO paslaugosDidėjanti konkurencija rinkoje skatina verslininkus ir individualia veikla užsiimančius asmenis rūpintis savo matomumu internetinėje erdvėje. SEO paslaugos – tai efektyviausias būdas atkreipti dėmesį į savo produktus ar paslaugas, ir vis daugiau lietuvių ryžtasi išbandyti tokį pardavimų didinimo būdą. Kaip visa tai veikia?

    Lengviausia situaciją iliustruoti pavyzdžiu. Jeigu užsiimate nekilnojamojo turto prekyba ar namų bei butų nuoma, svarbu, kad jūsų informaciją rastų jos ieškantys žmonės. Atrodytų, viskas paprasta – sukuri internetinį puslapį, talpini jame informaciją ir klientai plūste plūsta. Vis dėlto, realybė kiek kitokia. Potencialūs klientai paprastai naudojasi populiariomis paieškų sistemomis (pvz., Google ar Yahoo) ir neretai peržiūri tik pirmuosius pasiūlytus rezultatus. Pateikiami rezultatai priklauso labiausiai lankomoms svetainėms, tad jūsų sukurtas tinklalapis paprasčiausiai pradingsta internetinių puslapių jūroje. Ką tokiu atveju daryti?

    SEO paslaugos – tinkamiausias sprendimas. Įsigijus tokių paslaugų paketą, pasirūpinama, kad jūsų internetinė svetainė būtų matoma ir lankoma, o jūs, savo ruožtu, būtumėte matomi būsimiems klientams. Paprastai pirmiausia atliekama jūsų turimos interneto svetainės SEO analizė, kuria remiantis vykdomi vidiniai ir išoriniai SEO optimizavimo veiksmai. Bendradarbiaujant su paslaugų tiekėjų, galima gauti ataskaitas ir apžvalgas, padėsiančias „susigaudyti“, kas yra tipiniai jūsų internetinio puslapio lankytojai, kokius raktažodžius reikėtų naudoti, norint pritraukti naujus klientus bei kaip ne tik padidinti savo svetainės matomumą, bet ir jį išlaikyti.

    Verta pastebėti, jog SEO paslaugos – tai ne tik straipsnių apie jūsų paslaugas ar produktus talpinimas internete. Kaip minėjome, SEO optimizavimas gali būti tiek vidinis, tiek išorinis. Siekiant užtikrinti kokybišką vidinį SEO, reikia atsižvelgti į keletą aspektų – pavyzdžiui, svetainės krovimo greitį, atskirų sričių pavadinimus, sutvarkyti URL adresus, užtikrinti, jog talpinama medžiaga yra originali, o neperkopijuota iš kitų internetinių puslapių ir pan. Platesnę informaciją apie jums reikalingus sprendimus pateiks konkretus paslaugos tiekėjas.

    Taigi, SEO paslaugas turėtų pasirinkti kiekvienas, besirūpinantis savo siūlomų prekių ar paslaugų matomumu internete ir potencialių klientų paieška. Sutvarkytas vidinis SEO ir optimizuotas išorinis padės tapti ir likti matomais konkurencingoje rinkoje.

  • SEO paslaugos tiems, kurių konkurentai nesnaudžia

    SEO paslaugosDaugiau nei 80 proc. svetainės lankytojų ateina iš paieškos sistemų, ir didžioji dalis internautų ieškodami prekių, paslaugų arba informacijos, pirmiausiai naudojasi tokiomis paieškos sistemomis, kaip: „Google”, „Bing”, „Yahoo”. Taigi, aukšti reitingai paieškos sistemose garantuoja nuolatinį svetainės lankytojų srautą ir svetainės matomumą. Todėl SEO (angl. Search engine optimization) paslaugos populiarėja, tačiau kas į šį stebuklingą paslaugų paketą įeina?

    Analizė

    Norint tinkamai optimizuoti svetainę būtina išsikelti tikslus, kuriuos savo rinkos segmente pasieksime, o taip pat sukurti strategiją kaip tai padaryti. Būtent tai yra SEO analizė. Norint ją tinkamai atlikti būtina skanuoti svetainę, t.y. lyg pjūviais išnarstyti po mažiausią dalelytę.  Analizės metu tiriamos konkurentų svetainės, domeno vardo reitingas, vertinama turinio kokybė, domeno vardas, nuorodos ir atliekama raktinių žodžių atranka. Remiantis SEO analizės duomenimis jau galima atlikti SEO auditą.

    Auditas

    SEO audito rezultatas – patikimas ir konkretus planas, kuriame pažymima kaip kada ir kas bus padaryta iki kol svetainė pasieks iškeltus tikslus. SEO audito metu su specialių programų pagalba vertinama svetainės techninė būklė – programiniai kodai. Vėliau pereinama prie turinio analizės. Apie turinį jau prirašyta daug ir dar bus daug kartų pakartota, tačiau svarbiausia ką visos rašlevos bando ištransliuoti – unikalaus ir aktualaus turinio būtinybę. Taip pat SEO audito metu analizuojamos nuorodos į svetainę.

    Vidinis optimizavimas

    Svarbiausia SEO paslaugų proceso dalis – vidinis optimizavimas. Jeigu buvo teisingai ir sklandžiai praeiti pirmieji du etapai, SEO vidinis optimizavimas ( t.y. svetainės pritaikymas prie paieškos sistemų) nesukels sunkumų. Tačiau jeigu buvo praleistų klaidų, šiame etape jos išryškės visu gražumu.

    seo-paslaugos

    Išorinis optimizavimas

    Išorinis SEO optimizavimas yra svarbus, bet ne toks populiarus, kaip vidinis. Pirmiausiai todėl, kad jis reikalauja daugiau laiko ir nuolatinio įdirbio. Galiausiai tai, vyksta ne kliento, o jo partnerių ir kitų kolegų svetainių erdvėse. Šiame etape svarbu gauti nuorodas iš panašios tematikos puslapių, bei registruoti svetainę interneto kataloguose. Taip pat čia įsijungia socialiniai tinklai, kurie neš naudos tiek kiek laiko ir jėgų įdėsime į jo administarvimą.

    Pamažu pasigirsta kalbų, kad netrukus SEO paslaugos fokusuosis į sėkmingą išorinį SEO optimizavimą. Greičiausiai tik laikas parodys kiek tokiuose žodžiuose tiesos.

    Palaikymas

    Vis dar manoma, kad atlikus visus jau apibūdintus veiksmus turėsime idealią svetainę SEO prasme. Deja, tenka nusivilti, kai pamatome, kad vieną dieną karaliaujame paieškos TOP trejetuke, o kitą – mūsų konkurentai nesustabdomai stumia mus žemyn. Todėl SEO paslaugos nesibaigia svetainės optimizavimu, o atvirkščiai – prasideda. Tik reguliarus svetainės SEO palaikymas gali pateisinti lūkesčius ir tikslus. Jūsų sugebėjimas prisitaikyti prie nuolat besikeičinčių salygų – yra Jūsų išskirtinumo ženklas.

  • SEO paslaugos – norintiems didesnių pardavimų

    SEO paslaugosPaskutiniu metu kokybiškos SEO paslaugos yra užsakomos vis dažniau, nes pastebima, kad nauda yra tikrai pastebima. Kiekvienas tam tikro internetinio verslo savininkas tikisi, kad pavyks pasiekti pačių geriausių rezultatų, taigi, kreiptis į SEO specialistus visada yra palanku.

    Dažnai yra teiraujamasi, kiek kainuoja SEO paslaugos, ir kiek užtrunka optimizacija, tačiau vienareikšmiškai atsakyti į šį klausimą yra gana sudėtinga. Kiek kainuos šios paslaugos, tai priklausys nuo raktinių žodžių konkurencingumo, ir, žinoma, pasirinktos bendrovės, teikiančios tokias paslaugas. Tenka pripažinti, kad įvairių specialistų nustatytos kainos gali gerokai skirtis, tad galima palyginti, kiek tai kainuotų pasirinkus vieną ar kitą bendrovę. Tikėtina, kad nesunkiai galėsite atrasti tokias bendroves, kurios pasiūlytų jums pačias palankiausias sąlygas, ir tuomet galėsite susisiekti su pasirinktais specialistais.

    Žinoma, visada yra svarbu tai, kad teikiamų paslaugų kokybe netektų nusivilti. Kartais, kada yra norima sutaupyti pinigų, peržvelgiami įvairių pavienių paslaugų tiekėjų skelbimai  įvairiuose portaluose. Gana dažnai čia siūlomos SEO paslaugos kainuoja pigiau, tačiau tikrai ne visada yra galima numatyti, kad teikiamos paslaugos bus iš tiesų kokybiškos. Įvertinti specialistų profesionalumą ne visada yra paprasta, tačiau tuomet, jei bus nuspręsta pasirinkti tam tikrą įmonę, teikiančią SEO paslaugas, galėsite pasiskaityti klientų atsiliepimus, ir tai galės padėti jums paprasčiau susidaryti tam tikrą nuomonę apie paslaugų tiekėjus. Įsitikinkite, kad tam tikros įmonės darbas yra vertinamas iš tiesų palankiai, ir tuomet galėsite kreiptis į specialistus dėl reikalingų paslaugų teikimo.

    Jei jums kiltų tam tikrų klausimų, susijusių su teikiamomis paslaugomis, galite drąsiai kreiptis į paslaugų tiekėjus, ir į visus rūpimus klausimus bus atsakyta. Galite  susisiekti jums patogiausiu būdu – telefonu  arba elektroniniu paštu, ir tuomet, kada gausite atsakymus į iškilusius klausimus, galėsite susitarti dėl reikalingų paslaugų teikimo.

    Jei nėra atliktas SEO optimizavimas, neretais atvejais yra investuojama į Google reklamą, tačiau čia tenka mokėti už kiekvieną reklamos paspaudimą. Žinoma, tokia reklamos forma pasiteisina tikrai neretais atvejais, tačiau dažnai susidaro gana nemaža pinigų sumą – kuo daugiau bus reklamos paspaudimų, tuo daugiau jums tai kainuos. Pagrindinis skirtumas tarp SEO paslaugų ir Google reklamos yra tai, kad SEO paslaugos atliekamos vieną kartą, o tuomet tereikia palaikyti pasiektą rezultatą. Visai nesvarbu, kiek sulauksite lankytojų, – už tai nereikės mokėti kas kartą. Atsidūrus aukštesnėse paieškos pozicijose kasdien galėsite sulaukti kur kas didesnio lankytojų srauto, ir tai garantuos didesnį pelną.

    Taigi, kreiptis į specialistus visada yra verta: jie užtikrins, kad būtų pasiekiami kuo geresni rezultatai, ir jums neteks rūpintis, kaip galima būtų reklamuoti prekes ar paslaugas. Internetinę svetainę potencialūs klientai ras be didesnių pastangų, ir galėsite tikėtis didesnių pardavimų – tuo padės SEO paslaugos.

  • SEO paslaugos: vidinis ir išorinis optimizavimas

    seo paslaugosSEO paslaugos – tai konkrečios svetainės optimizavimas, atitinkantis paieškos sistemų reikalavimus ir interneto vartotojų poreikius. Kitaip sakant, tai procesas, kurio metu interneto svetainė (jos vidinė ir išorinė pusė) keičiama, siekiant atitikti didžiųjų paieškos sistemų, pvz., Google, reitingų reikalavimus, kad tinklalapis patektų į pirmuosius paieškos puslapius.

    SEO paslaugų nauda

    Vienas svarbiausių SEO tikslų – konkrečios svetainės pakėlimas į aukščiausias paieškos sistemų pozicijas. Atlikti tyrimai patvirtino, kad daugiau nei 85 proc. lietuvių aktualios informacijos ieško pirmuose trijuose paieškos sistemos puslapiuose. Tai reiškia, kad jei jūsų įmonė priklausys tolimesniems rezultatams, potencialūs klientai paprasčiausiai jūsų neras. SEO paslaugos padeda pritraukti naujų klientų, be to, tai ilgalaikė investicija, užtikrinanti geriausius rezultatus. Didėja ne tik įmonės lankomumo rodikliai, bet ir įmonės žinomumas, t. y. potencialiems pirkėjams atrodote patrauklesni ir patikimesni partneriai.

    Svarbiausi optimizavimo darbai

    SEO darbų struktūra susideda iš vidinio ir išorinio SEO. Darbų pradžioje atliekamas vidinis SEO. Tai gana sudėtingas procesas, kurio metu visi optimizavimo darbai atliekami kliento svetainėje. Išorinis SEO atliekamas peržengus svetainės ribas. Svarbiausias šių paslaugų tikslas – kurti svetainės reputaciją. Tiek vidinis, tiek išorinis SEO yra glaudžiai susijusios paslaugos, paremtos skirtingomis technikomis.

    Vidinis svetainės optimizavimas

    Vidinės SEO paslaugos paremtos svetainės techninės pusės sutvarkymu. Minėtuoju etapu siekiama patobulinti kliento tinklalapį taip, kad šis atitiktų visus paieškos sistemos reikalavimus. Vidinės optimizacijos metu analizuojami aktualūs raktiniai žodžiai, parenkama tinklalapio struktūra, siekiama maksimalaus svetainės atidarymo greičio, sutvarkomas puslapių pasiekiamumas, turinys ir vidinis nuorodų tinklas. Iš tiesų vidinis SEO neretai siejamas su statinio pamatais. Jei šiame etape padaroma klaidų, galutinis rezultatas bus taip pat prastas. Vidinio optimizavimo darbai gali užtrukti nuo kelių dienų iki kelių mėnesių, viskas priklauso nuo konkrečios svetainės apimties ir darbų imties.

    Išorinis svetainės optimizavimas

    Išorinė svetainės optimizacija didžiąja dalimi lemia optimizacijos darbų sėkmę ir svetainės statusą Google rezultatuose. Išorinis optimizavimas suvokiamas kaip atgalinių nuorodų į kliento puslapį kūrimas, SEO straipsnių talpinimas ir kiti techniniai darbai. Išorinis optimizavimas reikalauja gana daug laiko, tačiau užtikrina ilgalaikius rezultatus. Priešingai nei vidinio SEO darbų, išorinio SEO trukmė nėra tiksliai apibrėžiama. Išoriniai SEO darbai gali trūkti nuo kelių savaičių iki kelių mėnesių ar pusmečio. Svarbiausia – bendradarbiauti su internetinės rinkodaros specialistais, galinčiais užtikrinti aukščiausius rezultatus. Nepamirškite, kad abejotinos reputacijos bendrovės, žadančios itin greitus rezultatus, paprastai dirba nelegaliais būdais, todėl jūsų svetainė gali būti užblokuota.

  • Kas laukia SEO rinkos 2015 metais?

    SEO paslaugosBaigiantis metams visose rinkose labai smagus reikalas yra pranašystės kitiems metams. Nesvarbu, ar tai mada, ar technologijos, tačiau pranašauti mėgsta visi, kas turi bent kiek platesnį požiūrį į savo rinką. Pabandysime ir mes papranašauti, kas 2015 metais laukia SEO rinkos.

    1. Naujas „gyvūnas“. 2015 metais prie Google „gyvūnų“ fermos (Balandžio, Kolibrio, Pandos ir Pingvino) turėtų prisijungti dar vienas gyvūnėlis. Kas jis bus – neaišku, tačiau akivaizdu tik viena – mobilioji paieška turės keistis ir nebūti tokia pati, kaip stacionariuose įrenginiuose. Pirmieji ženklai jau yra, nes Google pradėjo motyvuoti puslapių kūrėjus rūpintis mobiliosiomis versijomis, kitaip gresia sankcijomis. Akivaizdu, kad su laiku ši sritis ir algoritmo dalis sulauks daugiau dėmesio.
    2. Mirštantis PR. Niekas nenustebtų, jei PR 2015 metais iš viso nebūtų atnaujintas. Paskutinį kartą jis atnaujintas buvo prieš metus laiko, 2013 metų gruodį. Jei seniau PR atnaujinimo visi laukdavo, tai dabar šis rodiklis liko nustumtas į kažkelintą vietą. Greičiausiai 2015 metais šis kertinis Google principas liks užmarštyje. Iš dalies tai yra gerai, nes verslas labai dažnai karštligiškai manė, kad aukštas PR yra tas šiaudas, kuris juos išgelbės, nors praktika rodė visai ką kita.
    3. Mažiau atnaujinimų. Google algoritmų atnaujinimai – skausmingi sukrėtimai visai rinkai. Tada daugelio verslas ir gyvenimas pasikeičia. 2015 metais tokių atnaujinimų bus kur kas mažiau. Priežastis paprasta – atnaujinimai vyks tyliai ir po truputį, o ne skambiai ir impozantiškai, kaip iki šiol. Prie to gali prisidėti ir tas faktas, kad Google ruporas Matt Cutts gali iš viso negrįžti į Google. Jei taip nutiktų – triukšmo dėl atnaujinimų būtų dar mažiau.
    4. Raktažodžių galas. Jei dar nesupratote, tiksliems raktiniams žodžiams ateina paskutinioji. Nustosime vaikytis tų tikslių ir kartais griozdiškų raktinių žodžių, todėl SEO tekstų rašymas irgi turėtų išnykti. Niekam nebebus jokio tikslo į nedidelį tekstą sukišti įvairius žodžius, kad jie ir atrodytų normaliai ir ten tiesiog būtų. Kadangi raktinių žodžių nereikės, pasikeis ir SEO paslaugos, o konkrečiau SEO analitikų darbas. Tiesa, kiti raktažodžiai (CPC) išliks ir stiprės, tad Google Reklamos era dar tikrai nesibaigia.
    5. SEO paslaugų kompleksiškumas. SEO paslaugos dabar buvo gana aiškus ir nesudėtingas procesas – rinkos tyrimas, konsultacijos, atgalinės nuorodos. Nebeliks raktažodžių, nereikės ir tyrimo. Atgalinių nuorodų veikimas irgi sumažėjęs, todėl SEO paslaugos turės plėstis kiek kita linkme. Socialinės medijos, turinys, CPC kampanijos – štai naujasis SEO paslaugų veidas.

    Visa tai gali nutikti jau sausį. Deja, Lietuvoje tai gali ir užsitęsti, nes mūsų rinkai reikalinga didelė edukacija – verslas turi suvokti kai kurias svarbias tiesas apie SEO, kad žinotų, ko galima reikalauti iš SEO agentūros ar konsultantų, o ko ne. Pasiekti pirmas vietas nebėra pagrindinis tikslas. Lankytojai, virstantys pirkėjais ir klientais – štai kur didysis SEO rūpestis 2015 metais.

  • SEO: pliusai ir minusai

    SEOKai kurie žmonės, prieš priimdami svarbų sprendimą, pasiima popieriaus lapą ir surašo visus galimus pliusus bei minusus. Kai viskas sukoncentruota vienoje vietoje, lengviau įvertinti informaciją ir nuspręsti teisingai. Tad šio straipsnio –  tikslas padėti apsispręsti tiems, kurie svarsto, ar verta pasinaudoti SEO paslaugomis ir taip padidinti svetainės reitingą paieškos sistemoje bei tuo pačiu pritraukti daugiau lankytojų.

    Vienas iš pagrindinių pliusų yra tas, jog žmonės pasitiki Google ir užklausos rezultatus, atsidūrusius pirmose vietose, vertina kaip kokybiškiausius ir juos dažniausiai aplanko. Pastaruosius jie priima kaip natūralią informaciją, o ne kaip įkyriai siūlomą nenaudingą reklamą. Tad svetainės lankomumo padidėjimas tikrai išaugs.

    Įvedę tam tikrą raktinį žodį ir pamatę užklausos rezultatuose nuorodą, vartotojai dažnai ima sieti tam tikras prekes ar paslaugas su prekiniu ženkliu. Vadinasi, SEO gali prisidėti prie žinomumo padidėjimo.

    SEO gali duoti didelės naudos tada, kai vartotojas veikia srityje, turinčioje daug konkurentų. Apklausos rodo, jog vartotojai, ieškodami tam tikros informacijos, dažniausiai apsilanko tik pirmose pateiktose svetainėse, o esančios žemiau yra aplenkiamos.

    SEO pasiekti rezultatai išlieka ilgą laiką. Tad ir nustojus vykdyti SEO veiklą, taip greitai nedingstama iš paieškos reitingų viršūnių ir investuoti pinigai nenueina veltui.

    Kalbant apie SEO minusus, turbūt akivaizdžiausias būtų tas, jog pasiekti rezultatą galima tik nuolatiniu darbu, o tai reikalauja laiko (iki 6 mėnesių). Šiuo atveju neįvyksta stebuklas ir niekas nepasidaro „čia ir dabar“. Be to, paieškos sistemos nuolat atnaujina ir kelia vis didesnius reikalavimus, dėl to auga kainos už specialistų teikiamas paslaugas. Taip pat niekas negali duoti garantijos, jog užsakovo svetainė atsidurs reitingų viršūnėje, kadangi konkurentai irgi nesnaudžia, o jų naudojami SEO metodai gali pasirodyti efektyvesni.

    Taigi, naudotis SEO paslaugomis verta tada, kai esi vienas iš daugelio, bet nori po truputį ir užtikrintai užimti lyderio pozicijas paieškos sistemose, o kartu ir rinkoje. Siekiantys greitų rezultatų neįdedant daug pastangų, turėtų paieškoti alternatyvaus varianto. SEOaudit gali pakonsultuoti, kokie tie variantai, nors pagrindinė veikla yra SEO paslaugos.