Žyma: reklama

  • Kodėl vizitinės kortelės yra svarbi jūsų verslo dalis?

    Paprastai vizitinėse kortelėse nurodomi pagrindiniai tam tikros įmonės kontaktiniai duomenys, bet kai kurie rinkodaros ekspertai jas paverčia ir efektyvia priemone, kuri padeda pritraukti naujų klientų. Vizitinės kortelės palieka teigiamą pirminį įspūdį apie įmonę, jei tik būna pagamintos tinkamai.

    Ar vizitinės kortelės vis dar madingos šiais laikais?

    Kai kurie žmonės vis dar galvoja, kad tokios kortelės moderniame, technologijomis apsuptame, pasaulyje tapo atgyvena, bet tai tikrai netiesa. Vizitinių kortelių vietos niekada neužims jokie automatiniai procesai. Ne visi kiaurą parą naudojasi internetu ir ten ieško reikalingos informacijos ar kontaktų. Nepamirškime, kiek daug mūsų šalyje vyksta renginių, mugių, seminarų, gyvų verslo susitikimų, kurių metu galima išdalinti savo vizitines korteles, kurios visada bus gavėjams po ranka.

    Vizitinių kortelių kūrimo strategija ir nauda

    Vizitinėse kortelėse vaizduojami anaiptol ne tik tokie kontaktiniai duomenys, kaip adresas, telefono numeris ir el. pašto adresas. Sumanūs strategai vizitines korteles paverčia įspūdingais dizaino kūriniais, tam, kad pasiektų norimą poveikį – pritrauktų daugiau klientų. Svarbų vaidmenį čia atlieka net ir, rodos, tokie smulkūs dizaino elementai, kaip spalva, šriftas, logotipas ir kita. Atkreipiamas dėmesys net ir į kortelės popieriaus storį bei dydį. Dėl šių priežasčių reikia ne tik pasirinkti tinkamą dizainerį, bet ir spausdinimo įmonę, kuri galėtų išpildyti jūsų siekius maksimaliai.

    Ką rodo atlikti tyrimai?

    Atlikti tyrimai nustatė, kad net 72 procentai žmonių teigiamą arba neigiamą nuomonę apie tam tikrą įmonę susidaro jau vien iš gautos vizitinės kortelės kokybės. Taigi, vizitinės kortelės gali tiek ir padėti jūsų verslui, tiek ir paskatinti prarasti išties potencialius klientus.

    Išvados

    Vizitinės kortelės šiuolaikiniame virtualiame pasaulyje kuo puikiausiai išlaikė savo reikšmę. Lygiai taip pat, kaip daugeliui smagiau skaityti tikrą knygą, liesti ją pirštais, jausti kvapą, negu naudotis elektroninėmis skaityklėmis, taip ir su vizitinėmis kortelėmis. Apčiuopiamas daiktas niekada neišeis iš mados.

    Šios kortelės suteikia daug privalumų, yra stiprus rinkodaros įrankis, atstovauja prekinį ženklą, padeda užmegzti šiltus santykius su klientais, kelia jų pasitikėjimą ir perduoda jiems svarbią žinią. Svarbiausia – kruopščiai išpildyti dizaino sprendimus ir tinkamai pasirinkti spausdinimo įmonę. 

  • Ar Google reklama pritraukia tikslinę auditoriją?

    Tikslinę auditoriją neretai pasiekti sudėtinga daugeliui verslų. Reklama nepigi, todėl nestebina tai, jog verslai nenori švaistyti pinigų lankytojams, kurių nedomina parduodamos prekės ar teikiamos paslaugos. Taigi tie, kurie nori tikslinės auditorijos, neretai reklamuojasi ne kur kitur, o Google paieškoje. Koks pagrindinis privalumas? Ateinantys lankytojai neateina pas jus nežinodami, ar juos prekės domina. Nesvarbu, ar jie ateina pirkti, ar ateina pasižvalgyti – prekės juos domina ir jie turbūt jas įsigis. Pas jus ar ne, čia jau priklauso nuo jūsų asortimento. Google reklama atveda tikslinę auditoriją, todėl parduoti prekes tampa kur kas lengviau nei pasirenkant daugelius kitų reklamos būdų.

    Kuo panašios ir kuo skiriasi Google ir Facebook reklamos?

    Jeigu turite internetinį verslą, tuomet greičiausiai domitės būdais, kurie leistų jums pritraukti kuo didesnį lankytojų srautą. Būdų daug, tačiau šiuo metu populiariausi – Google ir Facebook reklamos. Abu šie reklamos būdai leidžia iš karto pasiekti didelę auditoriją žmonių. Visgi neretai verslininkai sunerimsta, ar tai bus potencialūs pirkėjai, ar tik lankytojai?

    Kaip ir minėjome, Google reklama pritraukia tikslinę auditoriją. Bet kaip dėl Facebook? Čia ir bus pagrindinis skirtumas tarp šių reklamos būdų. Facebook gali pritraukti kur kas didesnę auditoriją už pigesnę sumą, tačiau tai tik lankytojai, kurie galbūt susidomėjo reklama, tačiau negalvoja apie prekės pirkimą ar teikiamas paslaugas. Tai reiškia, jog lankytojas ateis, pasižvalgys ir galbūt prisimins jūsų parduotuvę ateityje. Tačiau tai negarantuoja, jog jis įsigis prekes šiandien ar greitu metu. Visgi Facebook reklama daugeliui atsiperka, jeigu ja rūpinasi patyręs specialistas. Yra toks dalykas, kaip remarketingas. Jo dėka pritraukiami lankytojai, kurie jau apsilankė jūsų svetainėje bent kartą. Tai reiškia, jog šis srautas jau žino, kas jūs esate ir kokias prekes parduodate. Jeigu apsilankė bent kartą ir lankosi dar kartą, greičiausiai jie susidomėję jūsų prekėmis.

    Google ir Facebook reklamos taip pat turi daugybę panašumų. Abi šios reklamos duoda greitą rezultatą ir abejais atvejais reikia mokėti už kiekvieną lankytoją. Jeigu norite efektyvios reklamos, būtinai siūlome rinktis Google reklamą ir taip pat reklamuotis Facebook. Dviguba reklama padės jums būti matomesniems.

  • Reklamos agentūra Nomadomas: tikslai

    Reklamos agentūra ,,Nomadomas’’ – tai skaitmeninio marketingo agentūra, kurios pagrindinis tikslas yra suteikti visą reikalingą pagalbą marketingo ir komunikacijos sferoje. Reklamos agentūra siekia užtikrinti kokybišką ir patrauklią komunikaciją, pateikti kliento produktą ar paslaugą taip, kad ji išsiskirtų iš konkurentų. Specialistai reklamos agentūroje padės jums nepasiklysti tarp daugybės naujienų reklamos srityje, pritaikys jums tinkamus įrankius savo verslui vystyti. 

    Kokias paslaugas gali suteikti reklamos agentūra?

    Reklamos agentūra siūlo paslaugas nuo konsultacijų iki visiško prekinio ženklo įvaizdžio sukūrimo ir jo žinomumo didinimo. Kiekvienam prekiniam ženklui reklamos agentūra pritaiko tinkamus įrankius, efektyvią strategiją ir, jeigu reikia, vizualinį identitetą. Įvairių svetainių kūrimas ar jau esamų atnaujinimas dizaino atžvilgiu – vienas pagrindinių būdų pasiūlyti klientui savo prekę ar paslaugą. Reklamos agentūra paaiškins kiekvieno sprendimo svarbą ir būsimą rezultatą, todėl pasitikėti specialistais yra verta. Reklamos agentūra taip pat gali pasiūlyti filmavimo ir fotografavimo paslaugas. Tinkamos nuotraukos ir vizualai yra labai svarbu kuriant viso prekinio vardo įvaizdį. Prie pardavimų skatinimo ar prekinio vardo sklaidos šiais laikais labai prisideda nuomonės formuotojai. Reklamos agentūra padės išsirinkti atitinkamus, nes tai svarbu tikslinės auditorijos pasiekimui. Yra ir daugiau įvairių paslaugų, kurias gali pasiūlyti reklamos agentūra. Kiekvienas prekės ženklas yra analizuojamas individualiai ir jam parenkamos tinkamos strategijos. 

    Kodėl naudinga kreiptis į reklamos agentūrą?

    Reklamos agentūra siekia užtikrinti švarią ir kokybišką komunikacijos su prekinio ženklo klientais. Tai leidžia jums rūpintis savo darbais ir pačio produkto ar paslaugos kokybe bei jos suteikimo standartais. Todėl tai nuima papildomus, tačiau labai svarbius darbus nuo jūsų pečių. Reklamos agentūros specialistai žino šios srities visas įvairoves ir galimybes, todėl jums nereikės laikytis naujų kursų, kad galėtumėte tinkamai iškomunikuoti savo žinutę internete. Taip pat yra daug įvairių subtilybių, kurias išmano ne kiekvienas, todėl reklamos agentūra padės su visomis detalėmis susitvarkyti be streso. Nepriklausomai nuo jūsų verslo tipo ir dydžio, kiekvienam yra reikalinga reklama ir tinkamos marketingo strategijos, todėl nereikėtų nuvertinti reklamos agentūros darbo. Gera reklama gali jums padėti daugiau nei jūs įsivaizduojate.

  • LED moduliai reklamos gamyboje


    Tiesa ta, kad LED moduliai idealiai tinka reklaminiam apšvietimui. LED moduliai yra daug ekonomiškesni ir jų veikimo laikas yra daug ilgesnis nei kitų mums gerai žinomų šviesos šaltinių – standartinių ar fluorescencinių lempų. Šiomis dienomis tikriausiai nerastume žmogaus, kuris nebūtų girdėjęs apie LED technologiją. Ši technologija pradžioje buvo sukurta lauko reklamos tikslais, tačiau ilgainiui ji tapo labai vertinama ne tik dėl išorinio, bet ir dėl vidinio apšvietimo: kuriant namų, ofiso interjerą, LED apšvietimą galima pritaikyti įvairiems kūrybiniams procesams, darbams. LED moduliai yra labai universalūs. Jų yra įvairiausių spalvų, stiprumo, dydžių, todėl jie labai populiarūs įvairiuose reklamos gaminiuose. Kiekvienas modulis yra sujungtas švino laidais, kuriuos labai lengva iškirpti ir taip prijungti prie bet kokio tipo profilio. Jei kalbėtume paprasčiau, tai kas yra tas šviesos diodas? Jį galėtume apibūdinti, kaip elektrinį komponentą, kuris veikia viena kryptimi ir  elektros energiją paverčia šviesa.

    LED reklamos pramonėje šviesos diodai dėl savo savybių yra puikiai pasiteisinantis apšvietimo šaltinis. Iš toliau pateiktos statistikos suprasite, kad ši pramonė dar tik pradeda įsitvirtinti tarp reklamos gamybos klientų.

    Šviesos diodai kryptingai keliauja į savo sėkmės viršūnę, pagal “Statista” atliktus tyrimus 2012  – 2019 m. aiškiai matomas šviesos diodų nuolatinis pardavimų augimas.  Tikimasi, kad iki 2025m. pasaulinėje “Lighting market” rinkoje LED’ai  pasieks 75.8 %, o iki 2030m. 87.4%.

    Gamintojai šviesos diodams dažniausiai suteikia nuo 30000-50000 valandų veikimo garantiją t.y. apytiksliai 3.4- 5.7 metai. (Jei apšvietimas naudojama 24h per parą). O tai leidžia mums išskirti dar vieną LED privalumą – praktiškumas. Led moduliai gali būti naudojami ir sunkiai prieinamose vietose, o dėl ilgo veikimo trukmės, galima nesijaudinti dėl dažno lempų keitimo, kitu atveju, jei naudojamos kitos lempos, tai gali atnešti nemažai iššūkių. Tiesa, yra tam tikrų kintamųjų nuo kurių priklauso, kad LED apšvietimo ilgaamžiškumas: turi būti parenkamas tinkamas maitinimo šaltinis ir, žinoma, turi būti užtikrinamas šviesos diodų tinkamas aušinimas. Iš praktikos pastebėjome, kad ypač populiaru LED apšvietimą naudoti tūrinėse raidėse bei reklaminėse iškabose. FedEx Office tyrimas parodė, kad iš visų apklaustųjų  68 proc. žmonių teigė, jog vieta, kur įsigijo  produktą ar paslaugą yra tiesiogiai susijusi su įmonės prekiniu ženklu. Apklaustieji tvirtina, kad ryškios ir įdomios įmonių reklaminės iškabos atkreipia jų dėmesį ir skatina apsipirkti būtent ten. Tai įrodo, kad vienas iš būdų kaip  įmonėms išsiskirti savo rinkoje tai – unikalios šviečiančios tūrinės raidės. Kuo tūrinės raidės didesnės, tuo didesnę auditoriją patraukia ir puiku tai, jog naudojant LED kaip tūrinių raidžių apšvietimo šaltinį,  tūrinių raidžių išlaikymas ir priežiūra nereikalauja tiek išteklių, kiek reikalauja neono ar kitų apšvietimo šaltinių priežiūra. Nusprendėte užsisakyti šviečiančias tūrines raides? Kartu tapsite ryškesni, padidės Jūsų matomumas, sutaupysite elektros energijos, tapsite dar patikimesni ir tinkamai reprezentuosite save visuomenėje. Norite būti matomi labiau nei konkurentai? Pasinaudokite šia galimybe ir būkite ryškesni už kitus.

    Apibendrindami matome, kad LED moduliai reklamos pramonėje dar nepasiekė savo viršūnės. Jų pardavimai auga, o technologijos stipriai tobulėja. Ateitį tikime, kad ši pramonė mus dar ne kartą nustebins. O iš reklamos gamybos pusės visada puiku judėti su savo srities profesionalų pagalba, todėl prieš nusprendžiant dėl tūrinių raidžių, reklaminės iškabos ar LED reklamos apšvietimo ir kitų aspektų, protinga būtų pasikonsultuoti su jais. Reklamos kepėjai pasiruošę atsakyti į Jums  rūpimus klausimus ir pateikti geriausius sprendimus būtent Jūsų reklamai.

  • Tarptautinės verslo parodos artimiausiu metu

     

    Tarptautinės verslo parodos – tai puikus būdas plėsti savo verslą į užsienio rinkas, susirasti naujų klientų, o jei reikia – aukštos klasės tiekėjų, paslaugų teikėjų. Pristatysime kelias parodas užsienyje, kurios pritraukia didžiulius srautus lankytojų ir dalyvių iš įvairių pasaulio šalių.

    I Saloni WorldWide Moscow

    Tai tarptautinė baldų paroda, vykstanti nuo 2005 metų Maskvoje. Šioje parodoje savo darbus demonstruoja jauni dizaineriai studentai iš Rusijos dizaino mokyklų, bei patyrę baldų ir interjero meistrai iš viso pasaulio.

    Praeitais metais šioje verslo parodoje dalyvavo 335 dalyviai ir virš 37 tūkstančių lankytojų.

    Pagrindiniuose sektoriuose pamatysite naujausius baldus ir jų priedus, vonios kambario baldus ir aksesuarus, sienų ir grindų dangas, interjero dekoro pavyzdžių. Artimiausia paroda 2020 metais vyks spalio 7-10 dienomis.

    Grožio ir kosmetikos paroda Londone

    Šioje verslo parodoje verta sudalyvauti grožio ir kosmetikos specialistams ir verslininkams, nes tai vienas didžiausių renginių grožio ir sveikatingumo tema visoje Europoje. Šią parodą aplanko daugybė verslininkų – apie 30 000 lankytojų, kurie yra viešbučių, SPA centrų ir SPA klinikų bei parduotuvių atstovai. Tokia daugybė lankytojų, ieškančių inovatyvių grožio ir sveikatos sprendimų, puiki galimybė Lietuvos grožio specialistams pristatyti savo gaminius ir paslaugas.

    2019 metais parodoje dalyvavo grožio atstovai iš daugiau nei 80 pasaulio šalių.

    Muoti. Fashion Fair. I Love Me 2020

    Tai Suomijos mieste Helsinkyje vykstanti paroda, kuris vyks 2020 metų spalio 16-18 dienomis. Šioje parodoje pristatomi aprangos, tekstilės ir odos gaminiai. Savo dydžiu, dalyvių skaičiumi ir puikiu organizuotumu ši paroda išsiskiria iš daugelio kitų panašios tematikos verslo parodų. Renginyje vyksta naujausių drabužių kolekcijų pristatymai, kosmetikos prezentacijos, paskaitos, seminarai, prezentacijos. Renginyje galima atkreipti pasaulio žiniasklaidos dėmesį, nes 2019 metais joje dalyvavo net 270 žiniasklaidos atstovų.

    Jeigu jums įdomios tarptautinės verslo parodos, norėtumėte susipažinti su pasaulinėmis naujovėmis grožio, interjero, mados, statybų, automobilių ir kitose srityse, pristatyti savo produkciją, galite kreiptis į įmonę „Autarė“. Įmonės komanda profesionaliai organizuoja dalyvių ir lankytojų dalyvavimą parodose, sprendžia visus reikalus ir klausimus. Taigi, dalyvavimas verslo parodose su „Autarė“ suteiks daugiau malonumo ir mažiau rūpesčių.

     

  • Ką daryti, kad skrajučių gamyba taptų efektyvia reklamos priemone?

    lankstinukai 

    Kiekvienas verslas nori pasiekti kuo geresnių rezultatų ir didinti savo pardavimų rodiklius, plėstis ar pasiekti kitų išsikeltų tikslų. Tam reikalingi keli itin svarbūs aspektai – aiškiai sudėliotas valdymo modelis, puikus mikroklimatas, stipri komanda ir gerai išdirbtas, klientams pritaikytas produktas ar paslauga. Dar vienas dalykas, kuris taip pat lemia verslo sėkmę – rinkodara. Daugeliui jau seniai nebekyla klausimų, kodėl įmonėms reikalinga investuoti į savo įvaizdį, socialinę atsakomybę, vykdyti reklamines kampanijas ir t. t.

    Viena tradicinių, tačiau nesenstančių reklamos priemonių yra skrajučių gamyba. Jomis galima pasiekti tikslinę auditoriją, pasakyti norimą žinutę, pateikti pasiūlymą, sudominti ar kitaip įtraukti potencialų vartotoją. Visgi tam, kad lankstinukų gamyba pasiteisintų, nepakanka tiesiog atspausdinti tai, kas, jūsų nuomone, gali būti įdomu tikslinei auditorijai, ir skrajutes išmėtyti po pašto dėžutes. Tokiu atveju didžioji jų dalis nuguls šiukšliadėžėse ir neatneš jokios naudos. Ką daryti, kad skrajučių gamyba iš tiesų taptų efektyvia reklamos priemone?

    • Išsiaiškinkite, kad jūsų tikslinei auditorijai aktualu. Didžiausia klaida, kurią daro daugelis įmonių yra ta, kad jos gamina skrajutes su informacija, kuri atrodo įdomi jiems. Jei norite iš tiesų pasiekti rezultatų, turite gerai pažinti savo auditoriją ir sužinoti, kas jiems įdomu ir naudinga. Pavyzdžiui, jei jūsų auditorija yra uždirbanti aukštesnes pajamas ir siūlote prabangos prekę, skrajutė turėtų būti išskirtinio dizaino, traukianti akį, gavėjui suteikianti statusą. Jeigu ketinate pritraukti masinę auditoriją, kuriai svarbios nuolaidos, lankstinukų gamybą galite nukreipti į nuolaidas ar lojalumo programas. Jei tai vyresnė auditorija, kuri turi daugiau laisvo laiko ir nori sužinoti daugiau apie jūsų produktą ar paslaugą – tai gali būti informacinis leidinys.
    • „Pagaukite“ auditoriją. Jeigu ketinate lankstinukus tiesiog išsiųsti į pašto dėžutes ar duoti darbuotojams, kad jas dalintų bet kur ir bet kada, savo pinigus eikvosite veltui. Geriau skirkite laiko ir išsiaiškinkite, kur lankosi jūsų tikslinė auditorija, kokiose vietose ji turi daugiau laisvo laiko ir galimybių pasiimti ir perskaityti jūsų skrajutę. Žmonės nemėgsta, kai jiems reklama brukama, o jeigu jūsų preke ar paslauga jie susidomės patys, tai padidins tikimybę, kad reklama bus efektyvi.
  • Florencija Lietuvoje – ar tai įmanoma?

    blackflorence

    Jeigu užsimintumeapie Florenciją, pagalvosite, kad kalbame apie Italiją. O jeigu prašnektume apie BlackFlorence? Tuomet tema sukasi verslo, rinkodaros, komunikacijos link.

    Galima tiesmukai paklausti: Florencija Lietuvoje – ar tai įmanoma? Vargu ar kas nors ras atsakymą į tokį keistą, turbūt kiek kvailokai skambantį klausimą. Tačiau sutikite – pavadinimas nenublanksta įvairiausių žodžių jūroje. Panašiai derėtų aptarti ir verslo procesus. Nes komunikacija, kurią tuoj pat pamirštumėte, tikriausiai nėra efektyvi.

    Kai nereikia pristatinėti

    Yra prekių ženklų, kuriems nereikia pristatymo, nes jie kuo puikiausiai žinomi. To siekia ir naujų, ir jau senokai veikiančių įmonių savininkai. Tačiau žinomumas, gera reputacija pelnoma ne per dieną. Nuosekliai dirbama, kad pavadinimas šį tą reikštų, kad nereikėtų nuolat pristatinėti, koks tai logotipas.

    Šį straipsnį irgi lengviau prisiminsite dėl antraštėje iškelto klausimo. Ir antraštės formuojasi įspūdis, kad norima Florenciją perkelti į Lietuvą. Tačiau tokių perkėlimų niekas nesiima. Pati Florencija čia yra kaip metafora.

    Jei trokštate aplankyti Italijos miestą, tai yra svajonė. Jei siekiate išplėtoti verslą, tai irgi svajonė (arba tikslas). BlackFlorence nėra kelionių agentūra. Ji veikiau panašesnė į reklamos agentūrą. Ir pasiekti jūsų verslo tikslus tampa lengviau. Taigi pavadinimas nėra labai toli nuo dalyko esmės.

    Verslas ir sėkmė ar… verslas ir pastangos?

    Kitą straipsnio dalį derėtų skirti sėkmei ir pastangoms. Nes viskas, ką aptarėme, su šiomis sąvokomis neabejotinai susiję.

    Tikriausiai įžvelgiate šiokią tokią (o gal ir didelę) priešpriešą tarp sėkmės ir pastangų. Nes kartais galima pagalvoti, kad sėkmė – lyg koks laimėjimas. O štai pastangos – nuoseklus darbas tikslo link.

    Vis dėlto ką nors įgyvendinę sakome, jog pasisekė. Gausu tokių frazių kaip „pagaliau ir į mano gyvenimą atėjo sėkmė“ ar „ir man fortūna nusišypsojo“.

    Kita vertus, įdomi ir nuomonė, kad be sėkmės tikslai artėja lėčiau. Gal ji ir verta dėmesio – taip tarstelėtų žilabarzdis filosofas ir toliau papsėtų savo pypkę…

    Įmanoma / neįmanoma

    Yra dar viena priešprieša. Prieštaravimas, kurio pavadinimas ĮMANOMA / NEĮMANOMA. Čia, ko gero, norėtumėte įmantrių citatų, ką yra papostringavę garsūs žmonės. Tačiau tuomet šios eilutės primintų motyvacinę valandėlę.

    Verčiau pasitelkime pavyzdį. Asmuo sumąsto, kad eksportuos prekes į kitas šalis. Aplinkui vis pasigirsta tokie vertinimai kaip „neįmanoma“, bet ateina laikas ir eksportas tampa realybe.

    Būna, kad ir įmonės įkūrimas atrodo kaip neįmanoma misija. Bet po kurio laiko susizgrimbama, kad ta įmonė ne tik įkurta, bet ir pelningai veikia. Tik, žinoma, pelnas neateina savaime. Tai akivaizdi tiesa, skatinanti prisiminti, kas rašyta truputį aukščiau (apie fortūną ir pastangas).

    Gal šios pastraipos ir neatsakė į svarbius klausimus vienareikšmiškai, tačiau tikėtina, kad padėjo pamąstyti – gal plačiau, gal naujau. Ir tai jau gerai.

     

     

     

     

  • Vėliavų gamintojai, kuriems svarbiausia – kokybė

    vėliava

    Meilė darbui ir siekis nuolat tobulėti – tai pagrindiniai dalykai, vedantys mus į priekį. Vėliavų gamyba užsiimame ne vienerius metus, todėl nuolat siekiame  žengti koja į koją su naujausiomis spaudos bei gamybos technologijomis. Nors spauda gali pasirodyti kaip gana pastovus verslas, tačiau pastarieji dešimtmečiai pakeitė darbo procesus neatpažįstamai. Suprantame, kad norint išlikti konkurencingais privalome išlaikyti aukščiausią gaminių kokybę, todėl sekame kiekvieną spaudos sektoriaus naujovę ir stengiamės pritaikyti naujausias technologijas.

    Mes specializuojamės spausdintų reklaminių vėliavų bei reklaminių banerių gamyboje. Mūsų elektroninėje parduotuvėje galite iš karto įsigyti dalį siūlomų gaminių – Lietuvos Respublikos, Lietuvos miestų, regionines, kitų šalių vėliavas. Ypatingą dėmesį skiriame užsakomiesiems gaminiams, kuriuos spausdiname ant aukštos kokybės tekstinės ir galime pasiūlyti įvairiausius dydžių bei tvirtinimo variantus. Užsakomosios vėliavos gali būti tvirtinamos raišteliais, karabinais, žiedais ar kišene ir raišteliais. Pastarasis tvirtinimo būdas dažniausiai naudojamas kaip gaminys yra maunamas ant stiebo. Karabinai bei žiedai naudojami kai gaminys tvirtinamas prie stiebo. Tai puiki išeitis, kai gaminys yra didesnių matmenų ir spaudžiamas ant storesnio ir sunkesnio audinio. Ypač didelio formato gaminiai savo sudėtingumu tikrai nelenkia mažo formato gaminių. Mažoji spauda – automobilinės, stalinės, dekoratyvinės vėliavėlės. Tokių gaminių gamyboje ypač svarbi spaudos kokybė ir tikslumas, nes net menkiausias dažų išsiliejimas ar netikslumas tampa gerai matomas ir liudija nekokybiškai atliktą darbą. Todėl kiekvieną savo gaminį prieš atiduodant užsakovams atidžiai apžiūrime ir tik įsitikinę, jog kokybė yra nepriekaištinga, perduodame klientui. Mums nesvarbu, ar klientas užsakė vieną gaminį ar užsakymo vertė yra didesnė – visiems užsakymams taikome tą patį kokybės standartą ir neleidžiame sau dirbti nekokybiškai. Mes suprantame, jog mūsų gaminiai atlieka labai svarbią reprezentacinę funkciją kliento kasdienybėje. Tokie proginiai gaminiai, kuriuose klientai atvaizduoja savo prekės ženklo simboliką, pasakoja apie klientų vertybes, prekės ženklo istoriją. Bet kuris verslas ar organizacija gali sutaupyti pirkdama, pavyzdžiui, pigesnį popierių ar šratinukus, tačiau nekokybiška vėliava, kurią nuolat mato jų klientai, konkurentai ir partneriai kenktų jų įvaizdžiui. Todėl tiems, kas kreipiasi į mus, niekada nerekomenduojame taupyti šių gaminių spaudos ir gamybos klausimu ir rinktis ypač pigiai dirbančius konkurentus. Nors mes stengiamės išlaikyti konkurencingą paslaugų kainą, tačiau visada atsiranda verslų, kurie orientuojasi į pigiausios kainos pasiūlymą.

    vėliava

    Kiekvienas klientas mums svarbus. Verslai, organizacijos, kariuomenė, jūrų laivynas, lenktynininkai, sporto sirgaliai ir komandos, privatūs klientai ir valstybinės įstaigos – visų laukiame www.flagmanas.lt, kur rasite informaciją apie mūsų gaminius ir darbų pavyzdžius. Galime pasiūlyti jums tiek aukščiausios kokybės gaminius, tiek nestandartinius sprendimus, atitinkančius jūsų poreikius.

  • Kas yra SEO ir kokios paslaugų kainos galite tikėtis?

    seo kainaSEO (angl. Search Engine Optimization) – tai optimizavimas paieškos varikliams,  metodika, kurios tikslas optimizuoti internetinę svetainę pagal tam tikras užklausas.

    Galima laikyti, jog tai viena iš efektyviausių reklaminių kampanijų internete. Užuot investavus į mokamas kampanijas, skelbimus ar kitokio tipo publikacijas, jūs ruošiate savo svetainę reklamuoti pačią save, pateikiant jiems  kokybišką turinį ir atsakymus į vartotojų pateiktas užklausas paieškos sistemose.

    Vidinio ir išorinio optimizavimo kaina

    Vidinio ir išorinio optimizavimo kainos priklauso nuo keleto faktorių. Pateikiame bendrą jų sąrašą ir galimą įtaką galutinei kainai.

     

     

    • Pasirinktas raktažodžių kiekis – jei svetainės turinys yra optimizuojamas keliems raktažodžiams. Turinio optimizavimo kaina automatiškai kils.
    • Konkurencijos nišoje – itin daug paieškų per mėnesį sulaukiančios nišos yra laikomos itin konkurencingomis, kadangi kiekvieno paspaudimo ant svetainės kaina čia gali reikšti itin didelius pinigus. Tokioms svetainėms gali reikėti drastiškų turinio pokyčių ir nuolatinio jo atnaujinimo.
    • Svetainės dydžio – Jei kalba eina apie nedidelės apimties svetainę, žinoma užtenka ir nedidelių optimizacijos darbų. Tačiau jei kalbame apie sudėtingoje rinkoje laviruojančią e-parduotuvę, turinčią itin didelį kiekį prekių, čia lauks rimtesni optimizacijos darbai.
    • Planuojamų svetainės pertvarkymo darbų – ši faktorius susideda iš visų svetainėje planuojamų pertvarkymo darbų. Jei planuojama atlikti ne tik vidinį ar išorinį optimizavimą, tačiau ir nišos raktažodžių tyrimus bei turinio pateikimus, kaina atitinkamai kils. Reikės skirti daugiau laiko ir pastangų įtvirtinant svetainę nišoje turinčioje didelę konkurenciją.

     

    Darbai atliekami BCON.LT

    SEO pakeitimus svetainėje yra įmanoma įgyvendinti įvairiais būdais. Pateikia 6 būdus apie mūsų atliekamus darbus svetainėse.


    Raktažodžių ir rinkos tyrimas –  siekiant kokybiško ir naudingo turinio svetainėje, yra būtina jį optimizuoti pagal vartotojų ieškomus raktažodžius. Galime ir pasirūpinsime, jog žmonės ieškodami reikalingos informacijos rastų tik to ko jie ieško. Šiame darbų etape įvertiname svetainės būklę SEO audito pagalba, rinkos konkurencingumą bei tinklalapio galimybes konkuruoti joje. Surinktą informaciją pateikia kokia ji yra, būtų tai geros ar blogos žinios.

    Vidinis optimizavimas –  nemažai sutrikimų svetainėje atsiranda dėl paprasčiausios priežasties – neteisingai suprogramuoto kodo. Tai gali būti ne tik saugumo spragos, tačiau ir neteisinga jos architektūrą, privedanti prie to, jog paieškos varikliai neteisingai indeksuoja ir nuskaitos svetainės turinį arba apskritai jo nemato. Kitas vidinio optimizavimo darbas – greičio optimizavimas. Kaip žinia, greita svetainė kur kas malonesnė apsilankantiems vartotojams bei labiau tenkins paieškos variklius. “Google” neseniai paskelbė, jog svetainės krovimo greitis yra vienas iš kertinių faktorių pagal ką puslapis yra rankuojamas. Taigi, būtina sutvarkyti elementariausią puslapio struktūrą, privedančią prie greitesnio krovimo.


    Išorinis optimizavimas –  paieškos varikliai taip pat vertina svetainės išorinį aktyvumą bei sąsajas su kitais resursais internete. Tai gali būti aktyvumas socialiniuose tinkluose, kitais tinklalapiais, turimomis nuorodomis. “Google” itin teigiamai vertina aukštos kokybės nuorodas, todėl mūsų darbas – sukurti kuo daugiau kokybiškų nuorodų jūsų svetainėje.


    Turinio optimizavimas  – ko gero svarbiausias darbas – užtikrinti aukštos kokybės turinį svetainėje. Čia yra rūpinamasi visais jo elementais tinklalapyje – nuotraukomis, tekstais, vaizdo įrašais ir t.t. Net ir menkiausios klaidos itin aukštos konkurencijos rinkoje gali privesti prie smarkaus svetainės smukimo reitinguose, prarastų vartotojų srauto bei pelno. Prieš pradedant darbus pateikiame turinio pakeitimų planą klientui, o jį suderinus pradedame turinio pokyčių įgyvendinimą. Aktualus turinys yra orientuotas ne tik į paieškos sistemas, tačiau ir į svetainės lankytojus.


    Strategija ir monitoringas – paleidus svetainę į interneto platybes, darbai ties tuo nestoja. Paieškos varikliai nuolatos keičia savo rankavimo algoritmus, todėl SEO paslaugas teikiančios įmonės turi būti lanksčios ir gebėti pateikti geriausią savo klientams sprendimą. Į tai įeina ir bendras strategijos kūrimas svetainei. Galbūt keletas minimalių pakeitimų ją pavers autoritetinga ir klientus traukiančią svetaine? Jei apskritai kalba eina apie itin konkurencingą rinką, svetainė turi būti prižiūrima ir tobulinima itin dažnai.

    Apibendrinant

    Jei jus domina kokybiškai atliktos SEO paslaugos apsilankykite mūsų svetainėje. Čia rasite daugiau informacijos apie šių pokyčių naudą svetainėje bei papildomus darbus galinčius pagerinti svetainės būklę.

     

  • SEO paslaugos tiems, kurių konkurentai nesnaudžia

    SEO paslaugosDaugiau nei 80 proc. svetainės lankytojų ateina iš paieškos sistemų, ir didžioji dalis internautų ieškodami prekių, paslaugų arba informacijos, pirmiausiai naudojasi tokiomis paieškos sistemomis, kaip: „Google”, „Bing”, „Yahoo”. Taigi, aukšti reitingai paieškos sistemose garantuoja nuolatinį svetainės lankytojų srautą ir svetainės matomumą. Todėl SEO (angl. Search engine optimization) paslaugos populiarėja, tačiau kas į šį stebuklingą paslaugų paketą įeina?

    Analizė

    Norint tinkamai optimizuoti svetainę būtina išsikelti tikslus, kuriuos savo rinkos segmente pasieksime, o taip pat sukurti strategiją kaip tai padaryti. Būtent tai yra SEO analizė. Norint ją tinkamai atlikti būtina skanuoti svetainę, t.y. lyg pjūviais išnarstyti po mažiausią dalelytę.  Analizės metu tiriamos konkurentų svetainės, domeno vardo reitingas, vertinama turinio kokybė, domeno vardas, nuorodos ir atliekama raktinių žodžių atranka. Remiantis SEO analizės duomenimis jau galima atlikti SEO auditą.

    Auditas

    SEO audito rezultatas – patikimas ir konkretus planas, kuriame pažymima kaip kada ir kas bus padaryta iki kol svetainė pasieks iškeltus tikslus. SEO audito metu su specialių programų pagalba vertinama svetainės techninė būklė – programiniai kodai. Vėliau pereinama prie turinio analizės. Apie turinį jau prirašyta daug ir dar bus daug kartų pakartota, tačiau svarbiausia ką visos rašlevos bando ištransliuoti – unikalaus ir aktualaus turinio būtinybę. Taip pat SEO audito metu analizuojamos nuorodos į svetainę.

    Vidinis optimizavimas

    Svarbiausia SEO paslaugų proceso dalis – vidinis optimizavimas. Jeigu buvo teisingai ir sklandžiai praeiti pirmieji du etapai, SEO vidinis optimizavimas ( t.y. svetainės pritaikymas prie paieškos sistemų) nesukels sunkumų. Tačiau jeigu buvo praleistų klaidų, šiame etape jos išryškės visu gražumu.

    seo-paslaugos

    Išorinis optimizavimas

    Išorinis SEO optimizavimas yra svarbus, bet ne toks populiarus, kaip vidinis. Pirmiausiai todėl, kad jis reikalauja daugiau laiko ir nuolatinio įdirbio. Galiausiai tai, vyksta ne kliento, o jo partnerių ir kitų kolegų svetainių erdvėse. Šiame etape svarbu gauti nuorodas iš panašios tematikos puslapių, bei registruoti svetainę interneto kataloguose. Taip pat čia įsijungia socialiniai tinklai, kurie neš naudos tiek kiek laiko ir jėgų įdėsime į jo administarvimą.

    Pamažu pasigirsta kalbų, kad netrukus SEO paslaugos fokusuosis į sėkmingą išorinį SEO optimizavimą. Greičiausiai tik laikas parodys kiek tokiuose žodžiuose tiesos.

    Palaikymas

    Vis dar manoma, kad atlikus visus jau apibūdintus veiksmus turėsime idealią svetainę SEO prasme. Deja, tenka nusivilti, kai pamatome, kad vieną dieną karaliaujame paieškos TOP trejetuke, o kitą – mūsų konkurentai nesustabdomai stumia mus žemyn. Todėl SEO paslaugos nesibaigia svetainės optimizavimu, o atvirkščiai – prasideda. Tik reguliarus svetainės SEO palaikymas gali pateisinti lūkesčius ir tikslus. Jūsų sugebėjimas prisitaikyti prie nuolat besikeičinčių salygų – yra Jūsų išskirtinumo ženklas.