Žyma: SEO paslaugos

  • Ką rinktis – SEO mokymus ar SEO paslaugas?

    Šiandien daugumoje internetinių svetainių ir parduotuvių naudojami SEO metodai. Dažniausiai pradėjus galvoti apie poreikį optimizuoti svetainę svarstomi du variantai – užsakomos SEO paslaugos ir savarankiškas svetainės optimizavimas. Pasirenkantys antrąjį variantą paprastai įsigyja mokymus, kurių populiarumas pastaruoju metu taip pat vis labiau auga. Nuspręsti kuris variantas jums tinkamesnis bus lengviau jei atsakysite į keletą klausimų.

    Ar esate nusiteikę domėtis SEO ir ateityje?

    Tai, kad išklausysite SEO mokymus dar nereiškia, kad įgytų žinių pakaks ilgam ir sėkmingam darbui su savo svetaine ar internetine parduotuve. Norint, kad SEO duotų rezultatus reikia nuolat domėtis tokiais pokyčiais kaip Google algoritmų atnaujinimai ir pan. Jei nesate nusiteikę ir ateityje gilintis į SEO sritį, jums naudingiau bus mokamos SEO paslaugos, o ne SEO mokymai.

    Ar turėsite pakankamai laiko įgyvendinti SEO?

    Visi svetainės optimizavimui reikiami veiksmai neatliekami per dieną ar per dvi. Raktažodžių analizė, Meta duomenų tvarkymas, SEO straipsnių rašymas užima ne mažai laiko. Tad prieš įsigydami SEO mokymus pagalvokite ar galėsite skirti pakankamai laiko ne tik mokymų medžiagos analizei, bet ir vėlesniems veiksmams. Jei tuo abejojate, pagalvokite ar SEO paslaugos nebūtų kur kas geresnis variantas.

    Ar lengvai įsisavinate naujas žinias?

    Žinoma, SEO mokymai nėra aukštasis kvantinės fizikos mokslas. Tačiau kaip ir mokantis bet kokio naujo dalyko, į SEO žinias taip pat reikės gilintis ir įsiminti. Naujų žinių įsisavinimas priklauso ne tik nuo to, kiek pastangų ir laiko tam skiriame. Lengviau sekasi tiems, kurie pasižymi greitu mąstymu, aštriu protu, žingeidumu ir polinkiu į naujoves. Jei šios savybės jums svetimos, gerai pagalvokite ar SEO mokymai netaps dideliu rūpesčiu stengiantis įsigilinti į naujas žinias. Tokiais atvejais SEO paslaugos ne tik leis išvengti tų rūpesčių, bet ir profesionalų pasiekti rezultatai tikriausiai viršys savarankiško darbo rezultatus.

    Sprendžiant kas jums geriau – SEO paslaugos ar mokymai, nepamirškite vieno praktiško posakio: kiekvienas turi savo darbą, kurį atliks geriausiai ir be klaidų. Tad jei jums puikiai sekasi komunikuoti su klientais ir spręsti komercinius klausimus, galbūt verta patiems rūpintis savo verslu, o SEO klausimus patikėti profesionalams. Tuomet visi dirbs savo darbą ir rezultatai bus geresni nei stengiantis viską aprėpti patiems.

  • Ar SEO paslaugos pigiau nei Google reklama?

    Reklama internete kai kuriems iki šiol yra sunkiai suprantama. Kartais verslininkai nežino, kas yra SEO, kam tai reikalingai. Reklama brangi, nes paklausi. Kai kurios įmonės siūlo talpinti kontaktus į katalogus ir kitus būdus, kurie padėtų pritraukti daugiau lankytojų. Reklamuotis internete naudinga, kadangi tai pigiau nei rinktis televiziją ar kitus būdus. Reklama svarbu, jog verslas būtų matomas. Kai kuriems atrodo, jog užtenka užsisakyti reklamą socialiniuose tinkluose, jog ateitų daug lankytojų. Kartais reklama socialiniuose tinkluose pritraukia daug klientų, tačiau SEO ir Google reklama gali pritraukti daug lankytojų, kurie bus klientai. Svarbu net tai, kiek žmonių apsilanko, o tai, kiek uždirbama. Gali apsilankyti daug žmonių, tačiau tai nenaudinga, jeigu jie nesirenka prekių. SEO paslaugos naudingos, kadangi iškėlus internetinę svetainę, gali pritraukti daug lankytojų. Kiekvienas paspaudimas nemokamas, todėl tai kainuoja pigiau nei Google reklama. Internetinės svetainės optimizavimas užtrunka, todėl kai kurie renkasi Google reklamą. Google reklama iškelia internetinę svetainę iš karto, tačiau paspaudimai mokami. Daugiau lankytojų kartais leidžia uždirbti, o kartais reikia brangiau mokėti už reklamą. SEO (kas yra SEO) suteikia galimybę pritraukti daug lankytojų ir nereikia mokėti už tai, jog lankytojai apsilanko internetinėje svetainėje. SEO paslaugos kartais pigiau nei Google reklama, tačiau priklauso nuo situacijos. Apsimoka pasidomėti internetine reklama ir sužinoti, kuris būdas bus efektyvesnis ir pigesnis.

     

    Kokio biudžeto reikia, jog internetinė svetainė būtų aukštose pozicijose?

     

    SEO optimizacija gali kainuoti 200 eurų, 2 000 eurų ar brangiau. Puslapio optimizavimo kaina priklauso nuo to, kiek raktažodžių pasirenkama, kokia jų konkurencija ir panašiai. Raktažodžiai brangūs, todėl kartais geriau nesirinkti daug. Kuo daugiau raktažodžių, tuo brangiau, tačiau pasitaiko, jog raktažodžiai kainuoja pigiai. Sutaupyti galima, tačiau reikia atidžiai rinktis raktažodžius. Pigiau mokėti už SEO optimizavimą galima tuomet, kai pasirenkamas patyręs specialistas. Patyrę specialistai pataria, kuriuos raktažodžius pasirinkti, jog pritraukti daugiau lankytojų. Raktažodžiai gali būti konkurencingi, todėl pritraukti daug klientų, tačiau renkasi kartais nekonkurencingus raktažodžius, kurie nepritraukia daug lankytojų. Pasitarti naudinga, kadangi galima nuspręsti, kuriuos raktažodžius pasirinkti. Kuo daugiau skiriama pinigų SEO optimizavimui, tuo daugiau galima pritraukti lankytojų. Kartais mokama brangiau, kadangi įmonės nori daugiau uždirbti, todėl apsimoka susisiekti su daug įmonių ir gauti pasiūlymus. Uždirbti daugiau galima pasirinkus puslapio optimizavimą ir pritraukus daugiau klientų.

    Apie optimizavimą Google paieškai daugiau galite paskaityti šiuose internetiniuose straipsniuose

    Apklausa apie SEO paslaugų naudojimą : https://apklausa.lt/f/apklausa-apie-seo-paslaugu-naudojima-5gdyuen/answers/new.fullpage

  • SEO paslaugos – kas tai?

    SEO paslaugosDidėjanti konkurencija rinkoje skatina verslininkus ir individualia veikla užsiimančius asmenis rūpintis savo matomumu internetinėje erdvėje. SEO paslaugos – tai efektyviausias būdas atkreipti dėmesį į savo produktus ar paslaugas, ir vis daugiau lietuvių ryžtasi išbandyti tokį pardavimų didinimo būdą. Kaip visa tai veikia?

    Lengviausia situaciją iliustruoti pavyzdžiu. Jeigu užsiimate nekilnojamojo turto prekyba ar namų bei butų nuoma, svarbu, kad jūsų informaciją rastų jos ieškantys žmonės. Atrodytų, viskas paprasta – sukuri internetinį puslapį, talpini jame informaciją ir klientai plūste plūsta. Vis dėlto, realybė kiek kitokia. Potencialūs klientai paprastai naudojasi populiariomis paieškų sistemomis (pvz., Google ar Yahoo) ir neretai peržiūri tik pirmuosius pasiūlytus rezultatus. Pateikiami rezultatai priklauso labiausiai lankomoms svetainėms, tad jūsų sukurtas tinklalapis paprasčiausiai pradingsta internetinių puslapių jūroje. Ką tokiu atveju daryti?

    SEO paslaugos – tinkamiausias sprendimas. Įsigijus tokių paslaugų paketą, pasirūpinama, kad jūsų internetinė svetainė būtų matoma ir lankoma, o jūs, savo ruožtu, būtumėte matomi būsimiems klientams. Paprastai pirmiausia atliekama jūsų turimos interneto svetainės SEO analizė, kuria remiantis vykdomi vidiniai ir išoriniai SEO optimizavimo veiksmai. Bendradarbiaujant su paslaugų tiekėjų, galima gauti ataskaitas ir apžvalgas, padėsiančias „susigaudyti“, kas yra tipiniai jūsų internetinio puslapio lankytojai, kokius raktažodžius reikėtų naudoti, norint pritraukti naujus klientus bei kaip ne tik padidinti savo svetainės matomumą, bet ir jį išlaikyti.

    Verta pastebėti, jog SEO paslaugos – tai ne tik straipsnių apie jūsų paslaugas ar produktus talpinimas internete. Kaip minėjome, SEO optimizavimas gali būti tiek vidinis, tiek išorinis. Siekiant užtikrinti kokybišką vidinį SEO, reikia atsižvelgti į keletą aspektų – pavyzdžiui, svetainės krovimo greitį, atskirų sričių pavadinimus, sutvarkyti URL adresus, užtikrinti, jog talpinama medžiaga yra originali, o neperkopijuota iš kitų internetinių puslapių ir pan. Platesnę informaciją apie jums reikalingus sprendimus pateiks konkretus paslaugos tiekėjas.

    Taigi, SEO paslaugas turėtų pasirinkti kiekvienas, besirūpinantis savo siūlomų prekių ar paslaugų matomumu internete ir potencialių klientų paieška. Sutvarkytas vidinis SEO ir optimizuotas išorinis padės tapti ir likti matomais konkurencingoje rinkoje.

  • Kuo būtina pasirūpinti kelyje į verslo sėkmę?

    buhalterinės paslaugos Šiais laikais – vienas svarbiausių dalykų verslo pasaulyje yra būti matomam. Taip pat labai svarbu būti vienu žingsniu priekyje savo konkurentų, kad būtumėte iš tiesų matomi ir gerbiami už savo produkciją. Taip jūs galite užsitarnauti iš tiesų patikimos kompanijos vardą. Tačiau, išsiskirti minioje darosi vis sunkiau, ypač jeigu verslas ne visada sekasi vienodai gerai. Kaip tokias problemas ištaisyti? Į ką kreipia dėmesį geriausi pasaulio verslininkai?

    • Tvarkingai vedama buhalterija.

    Tai yra kur kas svarbesnis dalykas, nei gali pasirodyti jaunam verslininkui. Nepriklausomai nuo to, ar turite didelę įmonę, ar ji visai maža, buhalterija turi būti vedama nuosekliai ir tvarkingai, kad būtų galima nuolatos sekti situaciją, buhalteriai galėtų laiku paruošti dokumentus ir ataskaitas.

    Todėl nieko keisto, kad prieinamos buhalterinės paslaugos jau ir internetu – atsirado nemažai buhalterines paslaugas teikiančių įmonių, kurios gali veikti kaip jūsų partneriai. Tai reiškia, kad buhalterijos apskaitos reikalus tiesiog atiduodate savo naujiesiems partneriams ir jie pasirūpins, kad jums nereikėtų kvaršinti galvos dėl šių dalykų – taip galima labai paspartinti darbo našumą ir užtikrinti nuoseklią įmonės veiklą.

    Jeigu turite nemažą įmonę su jau apleista buhalterija, tuomet tokios paslaugos jums tikrai reikia – tiesiog užsukite į konsultaciją su buhalterijos partneriais ir jie jums pasiūlys optimaliausią sprendimą. Už apleistos buhalterijos sutvarkymą gali būti imamas vienkartinis mokestis, tačiau dažniausiai buhalterijos specialistai jums pasiūlys naudingą ir ilgalaikį planą – pavyzdžiui, sudarysite bendradarbiavimo sutartį ir kas mėnesį mokėsite mokestį, kuris bus gerokai mažesnis nei naujo darbuotojo samdymas.

    Tiesa tokia, kad didelėje įmonėje net ir vienas patyręs buhalteris gali nesusitvarkyti su visais užgriuvusiais reikalais. Tai yra visiškai normalu, todėl nieko keisto, kad vis daugiau protingų verslininkų užsisako buhalterijos paslaugas iš būtent tuo užsiimančių kompanijų.

    • Gerai atliktas SEO.

    Gerai atlikta optimizacija paieškos sistemos taip pat prisidės prie jūsų verslo sėkmės. Kartais skubi SEO reklama gali padėti jums per trumpą laiką pasiekti gerų rezultatų ir parduoti daugiau akcijinių produktų ar paslaugų, tačiau SEO yra daugiau ilgalaikis dalykas, padėsiantis jums sukurti savo matomumą internete.

    Kuomet susisieksite su SEO specialistais, jie išanalizuos jūsų tinklapį ir pateiks pasiūlymus, pagal kuriuos galėtų veikti jūsų vidinis SEO. Reikės nusistatyti raktažodžius, kurie jus labiausiai domina – pagal kuriuos norite būti plačiai matomi internete. Be jokios abejonės, tai ilgalaikis reklamos planas, galintis padėti sukurti didelį potencialių klientų ratą.

    Kuomet vidinis SEO jau yra atliktas, pereinama prie išorinio – tai atgalinės nuorodos iš kitų tinklapių, taip pat SEO straipsniai ir kiti SEO specialistų triukai, galintys atnešti jums daugiau klientų ir pelno.

    Taigi, tokie dalykais kaip prieinamos buhalterinės paslaugos bei skubi SEO reklama yra būtini kiekvienai sėkmingai norinčia tapti įmonei. Vadovaukitės tokiais principais – visuomet stenkitės pirmi pasinaudoti gerais pasiūlymais ir būti vienu laipteliu aukščiau savo konkurentų. Įmonė, kuri lyderiauja rinkoje visada būna ta, kurios vadovas protingai ir drąsiai imasi iniciatyvos.

     

  • SEO paslaugos tiems, kurių konkurentai nesnaudžia

    SEO paslaugosDaugiau nei 80 proc. svetainės lankytojų ateina iš paieškos sistemų, ir didžioji dalis internautų ieškodami prekių, paslaugų arba informacijos, pirmiausiai naudojasi tokiomis paieškos sistemomis, kaip: „Google”, „Bing”, „Yahoo”. Taigi, aukšti reitingai paieškos sistemose garantuoja nuolatinį svetainės lankytojų srautą ir svetainės matomumą. Todėl SEO (angl. Search engine optimization) paslaugos populiarėja, tačiau kas į šį stebuklingą paslaugų paketą įeina?

    Analizė

    Norint tinkamai optimizuoti svetainę būtina išsikelti tikslus, kuriuos savo rinkos segmente pasieksime, o taip pat sukurti strategiją kaip tai padaryti. Būtent tai yra SEO analizė. Norint ją tinkamai atlikti būtina skanuoti svetainę, t.y. lyg pjūviais išnarstyti po mažiausią dalelytę.  Analizės metu tiriamos konkurentų svetainės, domeno vardo reitingas, vertinama turinio kokybė, domeno vardas, nuorodos ir atliekama raktinių žodžių atranka. Remiantis SEO analizės duomenimis jau galima atlikti SEO auditą.

    Auditas

    SEO audito rezultatas – patikimas ir konkretus planas, kuriame pažymima kaip kada ir kas bus padaryta iki kol svetainė pasieks iškeltus tikslus. SEO audito metu su specialių programų pagalba vertinama svetainės techninė būklė – programiniai kodai. Vėliau pereinama prie turinio analizės. Apie turinį jau prirašyta daug ir dar bus daug kartų pakartota, tačiau svarbiausia ką visos rašlevos bando ištransliuoti – unikalaus ir aktualaus turinio būtinybę. Taip pat SEO audito metu analizuojamos nuorodos į svetainę.

    Vidinis optimizavimas

    Svarbiausia SEO paslaugų proceso dalis – vidinis optimizavimas. Jeigu buvo teisingai ir sklandžiai praeiti pirmieji du etapai, SEO vidinis optimizavimas ( t.y. svetainės pritaikymas prie paieškos sistemų) nesukels sunkumų. Tačiau jeigu buvo praleistų klaidų, šiame etape jos išryškės visu gražumu.

    seo-paslaugos

    Išorinis optimizavimas

    Išorinis SEO optimizavimas yra svarbus, bet ne toks populiarus, kaip vidinis. Pirmiausiai todėl, kad jis reikalauja daugiau laiko ir nuolatinio įdirbio. Galiausiai tai, vyksta ne kliento, o jo partnerių ir kitų kolegų svetainių erdvėse. Šiame etape svarbu gauti nuorodas iš panašios tematikos puslapių, bei registruoti svetainę interneto kataloguose. Taip pat čia įsijungia socialiniai tinklai, kurie neš naudos tiek kiek laiko ir jėgų įdėsime į jo administarvimą.

    Pamažu pasigirsta kalbų, kad netrukus SEO paslaugos fokusuosis į sėkmingą išorinį SEO optimizavimą. Greičiausiai tik laikas parodys kiek tokiuose žodžiuose tiesos.

    Palaikymas

    Vis dar manoma, kad atlikus visus jau apibūdintus veiksmus turėsime idealią svetainę SEO prasme. Deja, tenka nusivilti, kai pamatome, kad vieną dieną karaliaujame paieškos TOP trejetuke, o kitą – mūsų konkurentai nesustabdomai stumia mus žemyn. Todėl SEO paslaugos nesibaigia svetainės optimizavimu, o atvirkščiai – prasideda. Tik reguliarus svetainės SEO palaikymas gali pateisinti lūkesčius ir tikslus. Jūsų sugebėjimas prisitaikyti prie nuolat besikeičinčių salygų – yra Jūsų išskirtinumo ženklas.

  • Reklama internete gali būti ir nelegali

    SEO paslaugasNorint išreklamuoti savo interneto svetainę, būtina tinkamai ir atsakingai suplanuoti visą strategiją, o svarbiausia – privalu vengti nelegalių reklamos būdų. Taip, reklama internete yra skirstoma į legalią ir nelegalią. Galbūt pirmą kartą tai girdite, tačiau nelegalūs reklamos būdai gali atnešti ne tik skaudžių pasekmių interneto svetainei, bet ir apskritai – galite būti baudžiami teisėsaugos institucijų. Tarp nelegalių reklamos būdų reikėtų paminėti neleistiną SEO strategiją bei reklamą, pažeidžiančią įstatymus. Internete jūs galite reklamuoti tik tas interneto svetaines, kurios nepažeidžia jokių teisės aktų. Tad, kurios svetainės gali būti laikomos nelegaliomis ir kokių reklamos metodų internete naudoti neturėtumėte?

    • Azartinių lošimų svetainės negali būti reklamuojamos, siekiant skatinti lošimus. Jeigu jūs ketinate teikti reklamos paslaugas internete, tai turėtumėte žinot, kad mūsų šalies įstatymai draudžia agituoti azartinių žaidimų lošimą. Į azartinius lošimus yra įtraukiamos visos lažybų svetainės, taip pat pokerio svetainės bei virtualūs kambariai. Įprastai tokia reklama yra kuriama be jokių agitacinių šūkių – azartinių lošimų bendrovės gali internete reklamuoti tik savo svetainės pavadinimą, įmonės pavadinimą, logotipą ir t.t.
    • LR įstatymai draudžia paskolas teikiančioms bendrovėms reklamuoti kreditus, kurie išduodami nedirbantiems asmenims. Tai reiškia, kad jokios reklaminės antraštės negali būti siejamos su bedarbių paskolomis, nes tokiems asmenims apskritai kreditai nėra išduodami. Tokia reklama yra laikoma grubiu vartojimo kredito įstatymo pažeidimu, o už tai asmenys ar bendrovės, užsiimančios tokia reklama, gali sulaukti ir milžiniškų piniginių baudų.
    • Draudžiama reklama, kuri brukama per asmeninio susirašinėjimo priemones. Prieš teikdami spam paslaugas, pasidomėkite ar jas galite teikti. Jūs negalite siųsti el. laiškų masinio siuntimo metodais, o tas pats taikoma ir žinutėms į telefonus. Reklamą gali gauti tik tie asmenys, kurie suteikia leidimą naudoti jų kontaktinius duomenis reklamų gavimui.

    Kas liečia SEO paslaugas, kiekvienam besidominčiam šių paslaugų užsakymu reikėtų pasidomėti ir apie spam tipo straipsnių talpinimą. Tai yra straipsniai, kurie išverčiami iš kitų kalbų, ir naudojant vertėjų įrankiais, dar kartą verčiami į kitą kalbą, jog žodžių kratinys nuolatos būtų skirtingas – tai nelegalūs metodai, už kuriuos paieškos sistemos gali skirti nuobaudas jūsų svetainei.

  • SEO paslaugos – norintiems didesnių pardavimų

    SEO paslaugosPaskutiniu metu kokybiškos SEO paslaugos yra užsakomos vis dažniau, nes pastebima, kad nauda yra tikrai pastebima. Kiekvienas tam tikro internetinio verslo savininkas tikisi, kad pavyks pasiekti pačių geriausių rezultatų, taigi, kreiptis į SEO specialistus visada yra palanku.

    Dažnai yra teiraujamasi, kiek kainuoja SEO paslaugos, ir kiek užtrunka optimizacija, tačiau vienareikšmiškai atsakyti į šį klausimą yra gana sudėtinga. Kiek kainuos šios paslaugos, tai priklausys nuo raktinių žodžių konkurencingumo, ir, žinoma, pasirinktos bendrovės, teikiančios tokias paslaugas. Tenka pripažinti, kad įvairių specialistų nustatytos kainos gali gerokai skirtis, tad galima palyginti, kiek tai kainuotų pasirinkus vieną ar kitą bendrovę. Tikėtina, kad nesunkiai galėsite atrasti tokias bendroves, kurios pasiūlytų jums pačias palankiausias sąlygas, ir tuomet galėsite susisiekti su pasirinktais specialistais.

    Žinoma, visada yra svarbu tai, kad teikiamų paslaugų kokybe netektų nusivilti. Kartais, kada yra norima sutaupyti pinigų, peržvelgiami įvairių pavienių paslaugų tiekėjų skelbimai  įvairiuose portaluose. Gana dažnai čia siūlomos SEO paslaugos kainuoja pigiau, tačiau tikrai ne visada yra galima numatyti, kad teikiamos paslaugos bus iš tiesų kokybiškos. Įvertinti specialistų profesionalumą ne visada yra paprasta, tačiau tuomet, jei bus nuspręsta pasirinkti tam tikrą įmonę, teikiančią SEO paslaugas, galėsite pasiskaityti klientų atsiliepimus, ir tai galės padėti jums paprasčiau susidaryti tam tikrą nuomonę apie paslaugų tiekėjus. Įsitikinkite, kad tam tikros įmonės darbas yra vertinamas iš tiesų palankiai, ir tuomet galėsite kreiptis į specialistus dėl reikalingų paslaugų teikimo.

    Jei jums kiltų tam tikrų klausimų, susijusių su teikiamomis paslaugomis, galite drąsiai kreiptis į paslaugų tiekėjus, ir į visus rūpimus klausimus bus atsakyta. Galite  susisiekti jums patogiausiu būdu – telefonu  arba elektroniniu paštu, ir tuomet, kada gausite atsakymus į iškilusius klausimus, galėsite susitarti dėl reikalingų paslaugų teikimo.

    Jei nėra atliktas SEO optimizavimas, neretais atvejais yra investuojama į Google reklamą, tačiau čia tenka mokėti už kiekvieną reklamos paspaudimą. Žinoma, tokia reklamos forma pasiteisina tikrai neretais atvejais, tačiau dažnai susidaro gana nemaža pinigų sumą – kuo daugiau bus reklamos paspaudimų, tuo daugiau jums tai kainuos. Pagrindinis skirtumas tarp SEO paslaugų ir Google reklamos yra tai, kad SEO paslaugos atliekamos vieną kartą, o tuomet tereikia palaikyti pasiektą rezultatą. Visai nesvarbu, kiek sulauksite lankytojų, – už tai nereikės mokėti kas kartą. Atsidūrus aukštesnėse paieškos pozicijose kasdien galėsite sulaukti kur kas didesnio lankytojų srauto, ir tai garantuos didesnį pelną.

    Taigi, kreiptis į specialistus visada yra verta: jie užtikrins, kad būtų pasiekiami kuo geresni rezultatai, ir jums neteks rūpintis, kaip galima būtų reklamuoti prekes ar paslaugas. Internetinę svetainę potencialūs klientai ras be didesnių pastangų, ir galėsite tikėtis didesnių pardavimų – tuo padės SEO paslaugos.

  • SEO paslaugos: vidinis ir išorinis optimizavimas

    seo paslaugosSEO paslaugos – tai konkrečios svetainės optimizavimas, atitinkantis paieškos sistemų reikalavimus ir interneto vartotojų poreikius. Kitaip sakant, tai procesas, kurio metu interneto svetainė (jos vidinė ir išorinė pusė) keičiama, siekiant atitikti didžiųjų paieškos sistemų, pvz., Google, reitingų reikalavimus, kad tinklalapis patektų į pirmuosius paieškos puslapius.

    SEO paslaugų nauda

    Vienas svarbiausių SEO tikslų – konkrečios svetainės pakėlimas į aukščiausias paieškos sistemų pozicijas. Atlikti tyrimai patvirtino, kad daugiau nei 85 proc. lietuvių aktualios informacijos ieško pirmuose trijuose paieškos sistemos puslapiuose. Tai reiškia, kad jei jūsų įmonė priklausys tolimesniems rezultatams, potencialūs klientai paprasčiausiai jūsų neras. SEO paslaugos padeda pritraukti naujų klientų, be to, tai ilgalaikė investicija, užtikrinanti geriausius rezultatus. Didėja ne tik įmonės lankomumo rodikliai, bet ir įmonės žinomumas, t. y. potencialiems pirkėjams atrodote patrauklesni ir patikimesni partneriai.

    Svarbiausi optimizavimo darbai

    SEO darbų struktūra susideda iš vidinio ir išorinio SEO. Darbų pradžioje atliekamas vidinis SEO. Tai gana sudėtingas procesas, kurio metu visi optimizavimo darbai atliekami kliento svetainėje. Išorinis SEO atliekamas peržengus svetainės ribas. Svarbiausias šių paslaugų tikslas – kurti svetainės reputaciją. Tiek vidinis, tiek išorinis SEO yra glaudžiai susijusios paslaugos, paremtos skirtingomis technikomis.

    Vidinis svetainės optimizavimas

    Vidinės SEO paslaugos paremtos svetainės techninės pusės sutvarkymu. Minėtuoju etapu siekiama patobulinti kliento tinklalapį taip, kad šis atitiktų visus paieškos sistemos reikalavimus. Vidinės optimizacijos metu analizuojami aktualūs raktiniai žodžiai, parenkama tinklalapio struktūra, siekiama maksimalaus svetainės atidarymo greičio, sutvarkomas puslapių pasiekiamumas, turinys ir vidinis nuorodų tinklas. Iš tiesų vidinis SEO neretai siejamas su statinio pamatais. Jei šiame etape padaroma klaidų, galutinis rezultatas bus taip pat prastas. Vidinio optimizavimo darbai gali užtrukti nuo kelių dienų iki kelių mėnesių, viskas priklauso nuo konkrečios svetainės apimties ir darbų imties.

    Išorinis svetainės optimizavimas

    Išorinė svetainės optimizacija didžiąja dalimi lemia optimizacijos darbų sėkmę ir svetainės statusą Google rezultatuose. Išorinis optimizavimas suvokiamas kaip atgalinių nuorodų į kliento puslapį kūrimas, SEO straipsnių talpinimas ir kiti techniniai darbai. Išorinis optimizavimas reikalauja gana daug laiko, tačiau užtikrina ilgalaikius rezultatus. Priešingai nei vidinio SEO darbų, išorinio SEO trukmė nėra tiksliai apibrėžiama. Išoriniai SEO darbai gali trūkti nuo kelių savaičių iki kelių mėnesių ar pusmečio. Svarbiausia – bendradarbiauti su internetinės rinkodaros specialistais, galinčiais užtikrinti aukščiausius rezultatus. Nepamirškite, kad abejotinos reputacijos bendrovės, žadančios itin greitus rezultatus, paprastai dirba nelegaliais būdais, todėl jūsų svetainė gali būti užblokuota.

  • Kas laukia SEO rinkos 2015 metais?

    SEO paslaugosBaigiantis metams visose rinkose labai smagus reikalas yra pranašystės kitiems metams. Nesvarbu, ar tai mada, ar technologijos, tačiau pranašauti mėgsta visi, kas turi bent kiek platesnį požiūrį į savo rinką. Pabandysime ir mes papranašauti, kas 2015 metais laukia SEO rinkos.

    1. Naujas „gyvūnas“. 2015 metais prie Google „gyvūnų“ fermos (Balandžio, Kolibrio, Pandos ir Pingvino) turėtų prisijungti dar vienas gyvūnėlis. Kas jis bus – neaišku, tačiau akivaizdu tik viena – mobilioji paieška turės keistis ir nebūti tokia pati, kaip stacionariuose įrenginiuose. Pirmieji ženklai jau yra, nes Google pradėjo motyvuoti puslapių kūrėjus rūpintis mobiliosiomis versijomis, kitaip gresia sankcijomis. Akivaizdu, kad su laiku ši sritis ir algoritmo dalis sulauks daugiau dėmesio.
    2. Mirštantis PR. Niekas nenustebtų, jei PR 2015 metais iš viso nebūtų atnaujintas. Paskutinį kartą jis atnaujintas buvo prieš metus laiko, 2013 metų gruodį. Jei seniau PR atnaujinimo visi laukdavo, tai dabar šis rodiklis liko nustumtas į kažkelintą vietą. Greičiausiai 2015 metais šis kertinis Google principas liks užmarštyje. Iš dalies tai yra gerai, nes verslas labai dažnai karštligiškai manė, kad aukštas PR yra tas šiaudas, kuris juos išgelbės, nors praktika rodė visai ką kita.
    3. Mažiau atnaujinimų. Google algoritmų atnaujinimai – skausmingi sukrėtimai visai rinkai. Tada daugelio verslas ir gyvenimas pasikeičia. 2015 metais tokių atnaujinimų bus kur kas mažiau. Priežastis paprasta – atnaujinimai vyks tyliai ir po truputį, o ne skambiai ir impozantiškai, kaip iki šiol. Prie to gali prisidėti ir tas faktas, kad Google ruporas Matt Cutts gali iš viso negrįžti į Google. Jei taip nutiktų – triukšmo dėl atnaujinimų būtų dar mažiau.
    4. Raktažodžių galas. Jei dar nesupratote, tiksliems raktiniams žodžiams ateina paskutinioji. Nustosime vaikytis tų tikslių ir kartais griozdiškų raktinių žodžių, todėl SEO tekstų rašymas irgi turėtų išnykti. Niekam nebebus jokio tikslo į nedidelį tekstą sukišti įvairius žodžius, kad jie ir atrodytų normaliai ir ten tiesiog būtų. Kadangi raktinių žodžių nereikės, pasikeis ir SEO paslaugos, o konkrečiau SEO analitikų darbas. Tiesa, kiti raktažodžiai (CPC) išliks ir stiprės, tad Google Reklamos era dar tikrai nesibaigia.
    5. SEO paslaugų kompleksiškumas. SEO paslaugos dabar buvo gana aiškus ir nesudėtingas procesas – rinkos tyrimas, konsultacijos, atgalinės nuorodos. Nebeliks raktažodžių, nereikės ir tyrimo. Atgalinių nuorodų veikimas irgi sumažėjęs, todėl SEO paslaugos turės plėstis kiek kita linkme. Socialinės medijos, turinys, CPC kampanijos – štai naujasis SEO paslaugų veidas.

    Visa tai gali nutikti jau sausį. Deja, Lietuvoje tai gali ir užsitęsti, nes mūsų rinkai reikalinga didelė edukacija – verslas turi suvokti kai kurias svarbias tiesas apie SEO, kad žinotų, ko galima reikalauti iš SEO agentūros ar konsultantų, o ko ne. Pasiekti pirmas vietas nebėra pagrindinis tikslas. Lankytojai, virstantys pirkėjais ir klientais – štai kur didysis SEO rūpestis 2015 metais.

  • SEO: pliusai ir minusai

    SEOKai kurie žmonės, prieš priimdami svarbų sprendimą, pasiima popieriaus lapą ir surašo visus galimus pliusus bei minusus. Kai viskas sukoncentruota vienoje vietoje, lengviau įvertinti informaciją ir nuspręsti teisingai. Tad šio straipsnio –  tikslas padėti apsispręsti tiems, kurie svarsto, ar verta pasinaudoti SEO paslaugomis ir taip padidinti svetainės reitingą paieškos sistemoje bei tuo pačiu pritraukti daugiau lankytojų.

    Vienas iš pagrindinių pliusų yra tas, jog žmonės pasitiki Google ir užklausos rezultatus, atsidūrusius pirmose vietose, vertina kaip kokybiškiausius ir juos dažniausiai aplanko. Pastaruosius jie priima kaip natūralią informaciją, o ne kaip įkyriai siūlomą nenaudingą reklamą. Tad svetainės lankomumo padidėjimas tikrai išaugs.

    Įvedę tam tikrą raktinį žodį ir pamatę užklausos rezultatuose nuorodą, vartotojai dažnai ima sieti tam tikras prekes ar paslaugas su prekiniu ženkliu. Vadinasi, SEO gali prisidėti prie žinomumo padidėjimo.

    SEO gali duoti didelės naudos tada, kai vartotojas veikia srityje, turinčioje daug konkurentų. Apklausos rodo, jog vartotojai, ieškodami tam tikros informacijos, dažniausiai apsilanko tik pirmose pateiktose svetainėse, o esančios žemiau yra aplenkiamos.

    SEO pasiekti rezultatai išlieka ilgą laiką. Tad ir nustojus vykdyti SEO veiklą, taip greitai nedingstama iš paieškos reitingų viršūnių ir investuoti pinigai nenueina veltui.

    Kalbant apie SEO minusus, turbūt akivaizdžiausias būtų tas, jog pasiekti rezultatą galima tik nuolatiniu darbu, o tai reikalauja laiko (iki 6 mėnesių). Šiuo atveju neįvyksta stebuklas ir niekas nepasidaro „čia ir dabar“. Be to, paieškos sistemos nuolat atnaujina ir kelia vis didesnius reikalavimus, dėl to auga kainos už specialistų teikiamas paslaugas. Taip pat niekas negali duoti garantijos, jog užsakovo svetainė atsidurs reitingų viršūnėje, kadangi konkurentai irgi nesnaudžia, o jų naudojami SEO metodai gali pasirodyti efektyvesni.

    Taigi, naudotis SEO paslaugomis verta tada, kai esi vienas iš daugelio, bet nori po truputį ir užtikrintai užimti lyderio pozicijas paieškos sistemose, o kartu ir rinkoje. Siekiantys greitų rezultatų neįdedant daug pastangų, turėtų paieškoti alternatyvaus varianto. SEOaudit gali pakonsultuoti, kokie tie variantai, nors pagrindinė veikla yra SEO paslaugos.