Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

Ar Google reklama pritraukia tikslinę auditoriją?

Tikslinę auditoriją neretai pasiekti sudėtinga daugeliui verslų. Reklama nepigi, todėl nestebina tai, jog verslai nenori švaistyti pinigų lankytojams, kurių nedomina parduodamos prekės ar teikiamos paslaugos. Taigi tie, kurie nori tikslinės auditorijos, neretai reklamuojasi ne kur kitur, o Google paieškoje. Koks pagrindinis privalumas? Ateinantys lankytojai neateina pas jus nežinodami, ar juos prekės domina. Nesvarbu, ar jie ateina pirkti, ar ateina pasižvalgyti – prekės juos domina ir jie turbūt jas įsigis. Pas jus ar ne, čia jau priklauso nuo jūsų asortimento. Google reklama atveda tikslinę auditoriją, todėl parduoti prekes tampa kur kas lengviau nei pasirenkant daugelius kitų reklamos būdų.

Kuo panašios ir kuo skiriasi Google ir Facebook reklamos?

Jeigu turite internetinį verslą, tuomet greičiausiai domitės būdais, kurie leistų jums pritraukti kuo didesnį lankytojų srautą. Būdų daug, tačiau šiuo metu populiariausi – Google ir Facebook reklamos. Abu šie reklamos būdai leidžia iš karto pasiekti didelę auditoriją žmonių. Visgi neretai verslininkai sunerimsta, ar tai bus potencialūs pirkėjai, ar tik lankytojai?

Kaip ir minėjome, Google reklama pritraukia tikslinę auditoriją. Bet kaip dėl Facebook? Čia ir bus pagrindinis skirtumas tarp šių reklamos būdų. Facebook gali pritraukti kur kas didesnę auditoriją už pigesnę sumą, tačiau tai tik lankytojai, kurie galbūt susidomėjo reklama, tačiau negalvoja apie prekės pirkimą ar teikiamas paslaugas. Tai reiškia, jog lankytojas ateis, pasižvalgys ir galbūt prisimins jūsų parduotuvę ateityje. Tačiau tai negarantuoja, jog jis įsigis prekes šiandien ar greitu metu. Visgi Facebook reklama daugeliui atsiperka, jeigu ja rūpinasi patyręs specialistas. Yra toks dalykas, kaip remarketingas. Jo dėka pritraukiami lankytojai, kurie jau apsilankė jūsų svetainėje bent kartą. Tai reiškia, jog šis srautas jau žino, kas jūs esate ir kokias prekes parduodate. Jeigu apsilankė bent kartą ir lankosi dar kartą, greičiausiai jie susidomėję jūsų prekėmis.

Google ir Facebook reklamos taip pat turi daugybę panašumų. Abi šios reklamos duoda greitą rezultatą ir abejais atvejais reikia mokėti už kiekvieną lankytoją. Jeigu norite efektyvios reklamos, būtinai siūlome rinktis Google reklamą ir taip pat reklamuotis Facebook. Dviguba reklama padės jums būti matomesniems.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.