Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

Ar SEO paslaugos pigiau nei Google reklama?

Reklama internete kai kuriems iki šiol yra sunkiai suprantama. Kartais verslininkai nežino, kas yra SEO, kam tai reikalingai. Reklama brangi, nes paklausi. Kai kurios įmonės siūlo talpinti kontaktus į katalogus ir kitus būdus, kurie padėtų pritraukti daugiau lankytojų. Reklamuotis internete naudinga, kadangi tai pigiau nei rinktis televiziją ar kitus būdus. Reklama svarbu, jog verslas būtų matomas. Kai kuriems atrodo, jog užtenka užsisakyti reklamą socialiniuose tinkluose, jog ateitų daug lankytojų. Kartais reklama socialiniuose tinkluose pritraukia daug klientų, tačiau SEO ir Google reklama gali pritraukti daug lankytojų, kurie bus klientai. Svarbu net tai, kiek žmonių apsilanko, o tai, kiek uždirbama. Gali apsilankyti daug žmonių, tačiau tai nenaudinga, jeigu jie nesirenka prekių. SEO paslaugos naudingos, kadangi iškėlus internetinę svetainę, gali pritraukti daug lankytojų. Kiekvienas paspaudimas nemokamas, todėl tai kainuoja pigiau nei Google reklama. Internetinės svetainės optimizavimas užtrunka, todėl kai kurie renkasi Google reklamą. Google reklama iškelia internetinę svetainę iš karto, tačiau paspaudimai mokami. Daugiau lankytojų kartais leidžia uždirbti, o kartais reikia brangiau mokėti už reklamą. SEO (kas yra SEO) suteikia galimybę pritraukti daug lankytojų ir nereikia mokėti už tai, jog lankytojai apsilanko internetinėje svetainėje. SEO paslaugos kartais pigiau nei Google reklama, tačiau priklauso nuo situacijos. Apsimoka pasidomėti internetine reklama ir sužinoti, kuris būdas bus efektyvesnis ir pigesnis.

 

Kokio biudžeto reikia, jog internetinė svetainė būtų aukštose pozicijose?

 

SEO optimizacija gali kainuoti 200 eurų, 2 000 eurų ar brangiau. Puslapio optimizavimo kaina priklauso nuo to, kiek raktažodžių pasirenkama, kokia jų konkurencija ir panašiai. Raktažodžiai brangūs, todėl kartais geriau nesirinkti daug. Kuo daugiau raktažodžių, tuo brangiau, tačiau pasitaiko, jog raktažodžiai kainuoja pigiai. Sutaupyti galima, tačiau reikia atidžiai rinktis raktažodžius. Pigiau mokėti už SEO optimizavimą galima tuomet, kai pasirenkamas patyręs specialistas. Patyrę specialistai pataria, kuriuos raktažodžius pasirinkti, jog pritraukti daugiau lankytojų. Raktažodžiai gali būti konkurencingi, todėl pritraukti daug klientų, tačiau renkasi kartais nekonkurencingus raktažodžius, kurie nepritraukia daug lankytojų. Pasitarti naudinga, kadangi galima nuspręsti, kuriuos raktažodžius pasirinkti. Kuo daugiau skiriama pinigų SEO optimizavimui, tuo daugiau galima pritraukti lankytojų. Kartais mokama brangiau, kadangi įmonės nori daugiau uždirbti, todėl apsimoka susisiekti su daug įmonių ir gauti pasiūlymus. Uždirbti daugiau galima pasirinkus puslapio optimizavimą ir pritraukus daugiau klientų.

Apie optimizavimą Google paieškai daugiau galite paskaityti šiuose internetiniuose straipsniuose

Apklausa apie SEO paslaugų naudojimą : https://apklausa.lt/f/apklausa-apie-seo-paslaugu-naudojima-5gdyuen/answers/new.fullpage

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.