Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

Automatiniai skambučiai: kam jie reikalingi jų privalumai ir kaip jie veikia?

Sekminga veikla rinkoje priklauso nuo daugybės veiksnių, vienas iš kurių yra efektyvus reklamos veikimas.  Šiuolaikinėse realijose igavo populiarumą reklama internete. Tačiau kai kurie specialistai teigia, kad naujienlaiškių siuntimas į telefoną arba klientų informavimas skambučiais atneša didesnį efektą. Šiame straipsnyje pasistengsime išsiaiškinti apie automatinius skambučius klientams (reklamos, klientų informavimo arba analitikos tikslais).

Automatinių skambučių tikslai

Egzistuoja reklama, kuri skirta ne tik naujų klientų pritraukimui, bet ir senų klientų informavimui. Ypač, kai vyksta automatinis skambutis į kliento numerį esant reklamos akcijoms arba pasiulymams konkrečiam klientui arba klientų grupei. Taip pat tokie skambučiai vykdomi statistinių duomenų rinkimui, klientų apklausai, kad suprasti, ar klientai turi pretenzijų įmonės darbui ir kokiomis kryptimis geriau tobulėti, kad išsiaiškinti nuomonę apie prekes ir kitais tikslais.

Kaip rodo praktika, automatinius skambučius naudoja ne tik reklamai. Tai puikiai veikiantis instrumentas registracijai tinklapiuose, dirbant su užsakymais, kai reikalingas jų patvirtinimas, automatinisu skambučius naudoja kaip priemonė pakviesti į darbo pokalbį, ieškant buto nuomai ir kitais tikslais.

Automatinių skambučių sistemos veikimo principas

Internete egzistuoja servisai, kurie leidžia lengvai vykdyti automatinius skambučius ir gauti klientų atsakymus. Dažniausiai kai įjungiamas klientų apskambinimas, jų atsakymai fiksuojami mygtukų paspaudymais arba balso atpažinimu.

Serviso asmeniniam kabinete paleidžiamas mechanizmas po ko vykdomi skambučiai klientams ir atkartojama tam tikra informacija ( įrašytas garso takelis). Gavus kleinto atsakyma, jam automatiškai priskiriamas tam tikras statusas. Jis patenka į statistiką arba į specialų tinklapį. Taip pat klientui gali būti papildomai siunčiama SMS žinutė, trumpai atkartojanti informaciją. Prieš naudojantis tokių servisų paslaugomis, jas galima išbandyti tinklapyje.  Ne visi klientai teigiamai reaguoja į tokio tipo skambučius, todėl sistema leidžia juos įkelti į atskirą sąrašą ir tokiems klientams toliau neskambinti. Automatinių skambučių įkainiai buna skirtingi. Jie skirti taupyti reklamos kampanijų biudžetus ir yra be paslėptų mokesčių. Automatinių skambučių sistemos įgauną vis didesnį populiarumą. Jos turi paklausą tarp skirtingo dydžio verslo atstovų: nuo smulkaus iki stambaus verslo.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.