Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

Florencija Lietuvoje – ar tai įmanoma?

blackflorence

blackflorence

Jeigu užsimintumeapie Florenciją, pagalvosite, kad kalbame apie Italiją. O jeigu prašnektume apie BlackFlorence? Tuomet tema sukasi verslo, rinkodaros, komunikacijos link.

Galima tiesmukai paklausti: Florencija Lietuvoje – ar tai įmanoma? Vargu ar kas nors ras atsakymą į tokį keistą, turbūt kiek kvailokai skambantį klausimą. Tačiau sutikite – pavadinimas nenublanksta įvairiausių žodžių jūroje. Panašiai derėtų aptarti ir verslo procesus. Nes komunikacija, kurią tuoj pat pamirštumėte, tikriausiai nėra efektyvi.

Kai nereikia pristatinėti

Yra prekių ženklų, kuriems nereikia pristatymo, nes jie kuo puikiausiai žinomi. To siekia ir naujų, ir jau senokai veikiančių įmonių savininkai. Tačiau žinomumas, gera reputacija pelnoma ne per dieną. Nuosekliai dirbama, kad pavadinimas šį tą reikštų, kad nereikėtų nuolat pristatinėti, koks tai logotipas.

Šį straipsnį irgi lengviau prisiminsite dėl antraštėje iškelto klausimo. Ir antraštės formuojasi įspūdis, kad norima Florenciją perkelti į Lietuvą. Tačiau tokių perkėlimų niekas nesiima. Pati Florencija čia yra kaip metafora.

Jei trokštate aplankyti Italijos miestą, tai yra svajonė. Jei siekiate išplėtoti verslą, tai irgi svajonė (arba tikslas). BlackFlorence nėra kelionių agentūra. Ji veikiau panašesnė į reklamos agentūrą. Ir pasiekti jūsų verslo tikslus tampa lengviau. Taigi pavadinimas nėra labai toli nuo dalyko esmės.

Verslas ir sėkmė ar… verslas ir pastangos?

Kitą straipsnio dalį derėtų skirti sėkmei ir pastangoms. Nes viskas, ką aptarėme, su šiomis sąvokomis neabejotinai susiję.

Tikriausiai įžvelgiate šiokią tokią (o gal ir didelę) priešpriešą tarp sėkmės ir pastangų. Nes kartais galima pagalvoti, kad sėkmė – lyg koks laimėjimas. O štai pastangos – nuoseklus darbas tikslo link.

Vis dėlto ką nors įgyvendinę sakome, jog pasisekė. Gausu tokių frazių kaip „pagaliau ir į mano gyvenimą atėjo sėkmė“ ar „ir man fortūna nusišypsojo“.

Kita vertus, įdomi ir nuomonė, kad be sėkmės tikslai artėja lėčiau. Gal ji ir verta dėmesio – taip tarstelėtų žilabarzdis filosofas ir toliau papsėtų savo pypkę…

Įmanoma / neįmanoma

Yra dar viena priešprieša. Prieštaravimas, kurio pavadinimas ĮMANOMA / NEĮMANOMA. Čia, ko gero, norėtumėte įmantrių citatų, ką yra papostringavę garsūs žmonės. Tačiau tuomet šios eilutės primintų motyvacinę valandėlę.

Verčiau pasitelkime pavyzdį. Asmuo sumąsto, kad eksportuos prekes į kitas šalis. Aplinkui vis pasigirsta tokie vertinimai kaip „neįmanoma“, bet ateina laikas ir eksportas tampa realybe.

Būna, kad ir įmonės įkūrimas atrodo kaip neįmanoma misija. Bet po kurio laiko susizgrimbama, kad ta įmonė ne tik įkurta, bet ir pelningai veikia. Tik, žinoma, pelnas neateina savaime. Tai akivaizdi tiesa, skatinanti prisiminti, kas rašyta truputį aukščiau (apie fortūną ir pastangas).

Gal šios pastraipos ir neatsakė į svarbius klausimus vienareikšmiškai, tačiau tikėtina, kad padėjo pamąstyti – gal plačiau, gal naujau. Ir tai jau gerai.

 

 

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.