Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

Gera sveikata – laimingas gyvenimas

 

Kokia yra jūsų sveikata? Ar jūsų mityba yra pilnavertė ir subalansuota? Ar jūs reguliariai sportuojate? Ar kasdien suvartojate pakankamą kiekį vandens? Ar jūsų miegas yra kokybiškas? Ar jūs propaguojate sveiką gyvenseną?

Pastarieji ir daugybė panašių klausimų turėtų būti labai svarbūs kiekvienam iš mūsų – nuo to tiesiogiai priklauso mūsų sveikata ir gyvenimo kokybė. Deja, bet didelė dalis žmonių šiomis dienomis susiduria su rimtomis ligomis, nutukimu ir kitais sveikatos sutrikimais, kurie blogina gyvenimo kokybę ir trumpina gyvenimo trukmę. Todėl Asun.lt pateikia jums ne vieną praktišką patarimą, kuris turėtų pagerinti jūsų sveikatą ir bendrą savijautą.

Gerkite daugiau vandens

Dauguma iš mūsų negeria pakankamai vandens. Tačiau vanduo yra būtinas mūsų organizmo funkcionavimui. Daugiau nei 60 % mūsų kūno yra sudaryta iš vandens. Vanduo pagerina pagrindines organizmo funkcijas, iš organizmo šalina kenksmingas medžiagas, perneša maistingąsias medžiagas ir deguonį bei atlieka dar daugybę kitų svarbių funkcijų. Kadangi kasdien mūsų organizmas praranda nemenką dalį vandens, turime užtikrinti jo atstatymą. Be to, pakankamas vandens vartojimas gali padėti atsikratyti nereikalingų kilogramų. Rekomenduojamas suvartojamo vandens kiekis priklauso nuo skirtingų veiksnių, tokių kaip fizinio krūvio lygis, svoris ir kt., tačiau vidutiniškai kasdien turėtume suvartoti apytiksliai 2-3 litrus vandens.

Valgykite vaisius

Vaisiuose yra daugybė mūsų organizmui būtinų vitaminų ir mineralų. Pavyzdžiui, ar žinojote, kad apelsinuose yra daugiau mūsų sveikatai būtinų maistingųjų medžiagų nei vitamino C tabletėse? Trumpiau tariant, pats didžiausias dėmesys kasdien turėtų būti skiriamas mūsų vartojamam maistui, o ne maisto papildams. Todėl niekuomet nepamirškite vartoti daugiau bananų, braškių, uogų, obuolių, greipfrutų, apelsinų, mangų ir kitų vaisių.

Valgykite daržoves

Daržovės yra daugybės maistingųjų medžiagų, tarp kurių yra ir folatai, vitaminas A, vitaminas K, manganas ir kalis, šaltinis – ką jau kalbėti apie kiekvieno iš mūsų organizmui būtinas maistines skaidulas, padedančias išsaugoti gerą žarnyno sveikatą. Todėl labai svarbu vartoti daug skirtingų daržovių, tarp kurių būtų kale kopūstai, špinatai, brokoliai, briuselio kopūstai, pomidorai, agurkai, pupelės, kukurūzai, ankštinės daržovės, žiediniai kopūstai ir kt. Kuo mažiau apdorotas daržoves vartosite, tuo daugiau vitaminų ir mineralų gausite.

Be to, nepamirškite vartoti skirtingų spalvų daržovių, kadangi jose yra skirtingų antioksidantų, padedančių kovoti su laisvaisiais radikalais ir veiksmingai užkertančiais kelią uždegimams. Kai vartojame pakankamai skirtingų spalvų daržovių ir vaisių mes padedame formuotis gerosioms bakterijoms mūsų žarnyne, o tai tiesiogiai apsaugo organizmą nuo daugybės neigiamų aplinkos veiksnių, sustiprinant imuninę sistemą ir pagerinant bendrą sveikatą.

Mitybą papildykite maisto papildai

Kartais net ir maitinantis labai sveikai bei subalansuotai mums nepavyksta gauti pakankamo tam tikrų vitaminų ir mineralų kiekio – tam dažnai įtakos turi apdoroti maisto produktai ir jų sudėtis. Dažnai žmonėms trūksta geležies, vitamino B12, vitamino D (dažniausiai tai būna žmonės, kurie gyvena šaltesnio klimato juostoje), kalcio ir magnio. Todėl rekomenduojama reguliariai atlikti ir kraujo tyrimus, tokiu būdu sužinant, kokių maistinių medžiagų trūksta mūsų organizmui.

Daugiau sportuokite

Judėjimas – tai gyvenimas. Atlikti tyrimai rodo, kad reguliarus kasdienis fizinis aktyvumas turi didžiulį teigiamą poveikį mūsų sveikatai, įskaitant ir ilgesnę gyvenimo trukmę, mažesnę rimtų ligų atsiradimo riziką, didesnį kaulų tankį ir svorio mažinimą. Todėl jei iki šiol jūsų fizinio aktyvumo lygis buvo žemas, pats metas tai pakeisti ir į savo gyvenimą įtraukti daugiau fizinės veiklos. Tokiu atveju vertėtų atrasti sporto šaką ar pratimus, kurie atitiktų jūsų skonį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.