
Švedija–Lietuva ir atvirkščiai – Lietuva–Švedija maršrutai yra vieni iš populiariausių transporto bendrovių maršrutų. Nors krovinių gabenimas šia kryptimi vykdomas sausumos transportu, tačiau kroviniai vežami ne tik keliais. Daliniai ir pilni kroviniai kelių transportu kasdien sėkmingai keliauja šia kryptimi per Klaipėdos arba Latvijos jūrų uostus. Ir jau per 1 darbo dieną krovinys gali pasiekti gavėją.
Priklausomai nuo to, į kurią Švedijos vietą krovinys gabenamas arba iš kurios paimamas, parenkamas atitinkamas maršrutas. Paprastai krovinių pervežimas į pietinę Švedijos dalį ir iš jos vyksta tiesiogiai per Klaipėdos uostą. Kitais atvejais pasirenkami kiti, palankesni Ventspilio arba Rygos jūrų uostai. Bet kuriuo atveju kroviniai tikslą pasiekia itin greit ir gali būti pristatomi „nuo durų iki durų“.
Praktikoje įprasta, kad pilni kroviniai tikslą pasiekia šiek tiek greičiau nei daliniai, kadangi juos prieš tai reikia surinkti iš skirtingų miestų. Dėl šios priežasties dalinių krovinių pervežimas nevykdomas taip dažnai, kaip pilnų, dažniausiai 2-3 kartus per savaitę. Tačiau jų surinkimas organizuojamas taip, kad būtų surenkami be perkrovimo. Taip sutaupoma laiko ir, žinoma, kaštų, kas leidžia klientams pasiūlyti konkurencingą paslaugos kainą.
Atitinkamu transportu Lietuva–Švedija kryptimi gali būti gabenami visi kroviniai, atitinkantys Tarptautinio vežimo keliais sutarties konvenciją bei kitas tarptautines sąlygas. Galimas specifinio transportavimo režimo reikalaujantys kroviniai, tokie kaip farmaciniai, greitai gendantys, pavojingi, negabaritiniai ir pan. Gabenami netgi gyvūnai, augalai ar skubūs kroviniai.
Renkantis vežėją, labai svarbu atsižvelgti į jo patirtį, darbuotojų kompetencijas, kainos ir kokybės santykį. Jeigu reikalinga gabenti specifinį krovinį, būtina pasidomėti, ar bendrovė turi atitinkamą transportą ir sertifikatus, leidžiančius vykdyti tokių krovinių pervežimus. Būtina atsižvelgti į pakrovimo/iškrovimo sąlygas, įvertinti krovinio pristatymo terminą.