Ką daryti, kad skrajučių gamyba taptų efektyvia reklamos priemone?

Kiekvienas verslas nori pasiekti kuo geresnių rezultatų ir didinti savo pardavimų rodiklius, plėstis ar pasiekti kitų išsikeltų tikslų. Tam reikalingi keli itin svarbūs aspektai – aiškiai sudėliotas valdymo modelis, puikus mikroklimatas, stipri komanda ir gerai išdirbtas, klientams pritaikytas produktas ar paslauga. Dar vienas dalykas, kuris taip pat lemia verslo sėkmę – rinkodara. Daugeliui jau seniai nebekyla klausimų, kodėl įmonėms reikalinga investuoti į savo įvaizdį, socialinę atsakomybę, vykdyti reklamines kampanijas ir t. t.
Viena tradicinių, tačiau nesenstančių reklamos priemonių yra skrajučių gamyba. Jomis galima pasiekti tikslinę auditoriją, pasakyti norimą žinutę, pateikti pasiūlymą, sudominti ar kitaip įtraukti potencialų vartotoją. Visgi tam, kad lankstinukų gamyba pasiteisintų, nepakanka tiesiog atspausdinti tai, kas, jūsų nuomone, gali būti įdomu tikslinei auditorijai, ir skrajutes išmėtyti po pašto dėžutes. Tokiu atveju didžioji jų dalis nuguls šiukšliadėžėse ir neatneš jokios naudos. Ką daryti, kad skrajučių gamyba iš tiesų taptų efektyvia reklamos priemone?
- Išsiaiškinkite, kad jūsų tikslinei auditorijai aktualu. Didžiausia klaida, kurią daro daugelis įmonių yra ta, kad jos gamina skrajutes su informacija, kuri atrodo įdomi jiems. Jei norite iš tiesų pasiekti rezultatų, turite gerai pažinti savo auditoriją ir sužinoti, kas jiems įdomu ir naudinga. Pavyzdžiui, jei jūsų auditorija yra uždirbanti aukštesnes pajamas ir siūlote prabangos prekę, skrajutė turėtų būti išskirtinio dizaino, traukianti akį, gavėjui suteikianti statusą. Jeigu ketinate pritraukti masinę auditoriją, kuriai svarbios nuolaidos, lankstinukų gamybą galite nukreipti į nuolaidas ar lojalumo programas. Jei tai vyresnė auditorija, kuri turi daugiau laisvo laiko ir nori sužinoti daugiau apie jūsų produktą ar paslaugą – tai gali būti informacinis leidinys.
- „Pagaukite“ auditoriją. Jeigu ketinate lankstinukus tiesiog išsiųsti į pašto dėžutes ar duoti darbuotojams, kad jas dalintų bet kur ir bet kada, savo pinigus eikvosite veltui. Geriau skirkite laiko ir išsiaiškinkite, kur lankosi jūsų tikslinė auditorija, kokiose vietose ji turi daugiau laisvo laiko ir galimybių pasiimti ir perskaityti jūsų skrajutę. Žmonės nemėgsta, kai jiems reklama brukama, o jeigu jūsų preke ar paslauga jie susidomės patys, tai padidins tikimybę, kad reklama bus efektyvi.