Straipsniai

verslas, laisvalaikis, technologijos

5 naudingi patarimai, kurie padės susilaukti daugiau klientų atsiliepimų

atsiliepimai

atsiliepimaiJei esate nedidelės el. parduotuvės savininkas, tikriausiai žinote, kad pirkėjų atsiliepimai ir vertinimai yra vienas iš esminių reputacijos valdymo momentų. Kaip užsitarnauti gerą reputaciją, jei klientai nesidalina savo atsiliepimais? O kodėl jie to nedaro? Priežasčių gali būti daugelis, bet pagrindinė jų yra viena – trūksta įrankių, kur tai galima daryti.

Kaip padaryti, kad klientai rašytų daugiau atsiliepimų? Juk vis daugiau ir daugiau į Google paiešką įveda „(el. parduotuvės adresas) atsiliepimai“. Žmonės tikisi paskaityti nuomones ir patirties įvertinimus, kad galėtų apsispręsti, ar pirkti keliais eurais brangiau iš žinomos el. parduotuvės, ar pasitikėti niekam nežinomais prekiautojais.

1 patarimas: Priminimai įsigijus prekę

Kai pirkėjas įsigyja prekę, nusiųskite pakartotiną laišką ar SMS žinutę ir maloniai paprašykite palikti atsiliepimą po preke arba specialiame atsiliepimų puslapyje. Tai padarys tikrai ne visi, tačiau tokiu būdu gausite vertingų teigiamų, o gal ir ne visai atsiliepimų.

2 patarimas: Speciali premija parašiusiems atsiliepimą

Jei atsiliepimai rašome jūsų puslapyje, galite palikti priminimą, kad visada galite sugeneruoti 10% premijos kodą parašę atsiliepimą puslapyje. Technikai tai nesudėtinga padaryti, kadangi kodas vienodas visiems, tik jis parodomas, kai išsaugomas atsiliepimas. Tokiu būdu paskatinsite lankytojus apsilankyti dar kartą ir juos motyvuosite.

3 patarimas: nusiųskite į Evertink.lt projektą

Šis projektas yra skirtas pristatyti el. parduotuves. Vienoje vietoje yra surinkti dešimčių ar net šimtų el. parduotuvių atsiliepimai ir vertinimai. Kiekviena parduotuvė gali įsidiegti atsiliepimų administravimo modulį ir tada nereikės patiems tikrinti parašytus atsiliepimus, trinti šiukšles ir kitaip „vargti“.

4 patarimas: specialus straipsnis apie atsiliepimų svarbą ir būdus

Didžioji dauguma el. parduotuvių turi galimybę paruošti straipsnius ir juos publikuoti savo tinklaraštyje. Vienas iš tokių straipsnių ir turėtų būti paskatinimas vartotojus atlikti tam tikrus veiksmus skirtinguose portaluose, kad kauptųsi vis didesnis atsiliepimų bagažas.

5 patarimas: atsiliepimų prašykite socialiniuose tinkluose

Tiesa, Facebook socialinis tinklas turi savo įrankius, leidžiančius parašyti komentarą, skundą ar vertinimą. Kiekvienas verslo puslapis turi tokį skyrelį, kur surinkti atsiliepimai gali būti naudingi. Juos galima „pasiskolinti“ ir panaudoti savo el. parduotuvėje arba nukreipimo puslapiuose.

Svarbiausiai nereikia bijoti neigiamų atsiliepimų. Skundai kartais gali būti puikus būdas apie save pranešti didesnei auditorijai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Copyright © Visos teisės saugomos. | Newsphere by AF themes.